|

ساعت پخش و بازپخش سریال خانه امن؛ بازیگران و ترس داعش از سردار سلیمانی

سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.  این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن…

لینک کوتاه کپی شد

سریال خانه امن جدیدترین سریال شبکه اول سیما است که پخش آن آغاز شده است.

سال گذشته سریالی در سکوت خبری کلید خورد و دوباره احمد معظمی و ابوالفضل صفری بعد از "ترور خاموش" و "سارق روح" کنار هم قرار گرفتند تا کاری با فضای امنیتی و جاسوسی را برای تلویزیون بسازند. همان روزها به سراغ تهیه‌کننده رفتیم و او درباره "خانه امن" گفت: این سریال امنیتی و جاسوسی به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

او گفت: خانه امن سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.

سریال خانه امن و حضور سردار شهید قاسم سلیمانی

در تیزری که از سریال خانه امن پخش شده ترس یک داعشی از حاج قاسم سلیمانی عیان می شود. همچنین در قسمت اولی این سریال دو مرتبه نام حاج قاسم سلیمانی اشاره شد.

تیزر سریال خانه امن

ماجرا و داستان سریال "خانه امن" چیست؟

در "سارق روح" بحث‌ فرقه‌های انحرافی مطرح شد، در "ترور خاموش" مباحث مافیایی موادمخدر و حالا در "خانه امن" موضوع جاسوسی و امنیتی در دستور کار قرار گرفته است. بهترین راه در کارهای استراتژیک و پیچیده، عموماً کارهای نمایشی است و "خانه امن" به آن استراتژی اشاره دارد که کمتر به سراغش می‌روند.

این سریال روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

ماجرای "خانه امن" برمی‌گردد به حضور داعش در ایران و ماجرای تروریستی که توسط وزارت اطلاعات خنثی می‌شود. این سریال به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن ایران در دستور کارشان قرار داده شد و جزو اهداف شوم و شیطانی‌شان بود.

داستان از اینجا شروع می‌شود: کمال سرتیم ضدتروریستی وزارت اطلاعات، طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند.کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. طی این ماجرا پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد…

بازیگران سریال خانه امن

در «خانه امن» حمیدرضا پگاه شخصیت کمال را بازی می کند که مسول تیم ضد تروریستی است. امین زندگانی هم نقش افشین را برعهده دارد که مسول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و مباحث پولشویی است.

ساعت پخش و بازپخش سریال خانه امن؛ بازیگران و ترس داعش از سردار سلیمانی

پرویز فلاحی پور در نقش عباس، قاضی قوه قضائیه است. او رفاقت دیرینه با کمال (حمیدرضا پگاه) دارد و قرار است فرزندانشان با هم ازدواج کنند.

سیما تیرانداز نقش ثمین هدایت را برعهده دارد که باندی برای پولشویی تشکیل داده است. شهروز ابراهیمی و سامان صفاری هم در این گروه و زیر نظر او مشغول فعالیت هستند. کاوه آفاق نیز نقش نامزد ثمین را بازی کرده است. در نیمه دوم سریال آرش آصفی وارد قصه می شود و او بدمن داستان خواهد شد.

سپیده خداوری نقش خواهر کمال را بازی کرده است. با درگذشت همسر کمال، او عملا وظیفه مادری برای بچه های کمال را برعهده دارد.

ساعت پخش و بازپخش سریال خانه امن؛ بازیگران و ترس داعش از سردار سلیمانی

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سریال خانه امن در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵:۰۰، روز بعد تکرار یا بازپخش آن به نمایش گذاشته می شود.

سایر عوامل سریال خانه امن

عوامل «خانه امن» عبارتند از: طراح و مشاور پروژه مرتضی اصفهانی، تهیه کننده ابوالفضل صفری ، کارگردان احمد معظمی ، نویسنده حسین تراب نژاد ، مدیر فیلمبرداری احمد گودرزی، مدیر تولید کامیاب متولی، مشاور تهیه و تولید مرتضی متولی، تدوین پریسا ناهیدپور، مدیر برنامه‌ریزی سید جواد حسینی، جلوه‌های ویژه بصری مهدیار سزاوار، طراح گریم محمدرضا ملکی، طراح لباس آگرین صالحی، طراح صحنه سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری مهرداد دادگری، عکاس سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات فرید خضرایی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی