|

قول آموزش و پرورشی ها؛ رتبه بندی اسفند ماه اجرایی می شود

به معلمان قول می‌دهم نظام رتبه‌بندی در حقوق اسفند ماه اعمال می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: با توجه به جلسات مختلفی که با مجلس و شورای نگهبان برگزار شده است به معلمان قول می‌دهم نظام رتبه‌بندی در حقوق اسفند ماه اعمال می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا، عباس نجار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، که سه‌شنبه ۱۲ بهمن برگزار شد، تصریح کرد: تلاش همه ما رفع دغدغه‌های معلمان است همانگونه که بنده یک هفته است منصوب شده‌ام اما در این مدت با شدت و قوت بحث نظام رتبه‌بندی معلمان را پیگیری کرده‌ام و کوتاه نمی‌آیم.

وی بیان کرد: معلم باید در جایگاهی باشد که شایسته اوست ما نیز آن را پیگیری می‌کنیم، در این خصوص ساعت‌های مختلفی با مجلس جلسه گذاشتیم و می‌توانم بگویم که مجلس و دولت همراه هستند، مشکلی که شورای نگهبان نسبت به لایحه وارد کرده بود حل شده است و به زودی به شورای نگهبان ارائه می‌شود و امیدواریم که لایحه تصویب شود.

نجار خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان بهمن این طرح به نتیجه می‌رسد و قبل از حقوق اسفند شیرینی این فعالیت را به کام معلمان داشته باشیم، ‌دغدغه و نگرانی معلمان را برطرف کنیم، قول می‌دهیم که تا پایان بهمن این اتفاق خواهد افتاد.

انتخاب همکاران بر اصل شایستگی استوار است

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی عواملی نقش داشتند که مهمترین آن ایمان به خدا، اتحاد مردم و رهبری امام خمینی (ره) بود، امروز نیز به این ایمان و اعتقاد نیاز داریم و یکی از دستگاه‌هایی که در حوزه آن می‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد آموزش و پرورش است.

وی افزود: نکته دیگر اتحاد مردم است که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس مشاهده شد که افراد از اقشار مختلف در دفاع مقدس شرکت کردند، امروز نیز باید این اتحاد تقویت شود.

سیاهکالی بیان کرد: تحول سازمانی در هر زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد و برای هر سازمان تحول ضروری است، تغییرات مدیریتی می‌تواند منشا برکات و خیرات زیادی باشد، داشتن نگاه آینده نگرانه بر اساس برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار بگیرد آموزش و پرورش استان نیاز به همدلی و وفاق بین همه اعضا دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب همکاران در کلیه سطوح نیز بر اساس سه اصل شایستگی، توانمندی و تحول‌خواهی استوار است ما به دنبال حفظ حرمت و کرامت هستیم در این میان از ظرفیت جوانان و افراد دارای تجربه استفاده می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی