|

بهترین فیلم و سریال هایی که هانده آرچل بازی کرده + بیوگرافی

در این مطلب چند مورد از بهترین سریال‌ها و فیلم های هانده آرچل که اتفاقاً جزو بهترین سریال‌های ترکی و فیلم‌های برتر این کشور هستند را لیست ک…

لینک کوتاه کپی شد

هانده آرچل (Hande Arçel) زیباترین بازیگر زن ترکیه و یکی از جدیدترین بازیگران ترکیه ای محسوب می‌شود. هانده متولد 24 نوامبر 1992است و درزمینهٔ مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. در این مطلب چند مورد از بهترین سریال‌ها و فیلم های هانده آرچل که اتفاقاً جزو بهترین سریال‌های ترکی و فیلم‌های برتر این کشور هستند را لیست کرده‌ایم.

images_1682925109_644f663511fd2

معرفی سریال های و فیلم های هانده آرچل

هانده آرچل بازیگر نقش اولین چندین سریال ترکی عاشقانه محبوب است. دختران آفتاب نام اولین سریالی است که هانده در آن ایفای نقش کرده‌است. پس از آن با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه بیشتر شناخته شد. در ادامه نام و خلاصه‌ای از سریال های هانده آرچل و فیلم‌هایی که این بازیگر در آن ایفای نقش کرده را بیان کرده‌ایم.

هرچند که سابقه کاری این بازیگر و مدل زیبای ترکیه‌ای زیاد نیست؛ اما در بیشتر نقش‌هایش خوش درخشیده‌ و اکنون شهرتی بین‌المللی دارد. در این مطلب چند مورد از بهترین سریال های هانده آرچل را معرفی کردیم. هانده در برخی از این سریال‌ها نقش اصلی و در برخی دیگر به‌عنوان نقش مکمل بازی کرده‌است.

تعداد فیلم های هانده آرچل زیاد نیست. در حال حاضر تنها فیلم هانده مست عشق نام دارد که قرار است به زودی بر پرده سینما اکران شود. این فیلم توسط حسن فتحی کارگردانی شده و تعدادی از بازیگران مشهور ترکیه‌ای و ایرانی ازجمله پارسا پیروزفر و شهاب حسینی نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند. اکران فیلم سینمایی مست عشق به دلیل برخی مشکلات به تأخیر افتاد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش اخبار سایت تایم‌سیتی مراجعه کنید.

سریال دختران آفتاب - 2015

سریال ترکیه‌ای دختران آفتاب در یک فصل و 39 قسمت و در سال 2015 – 2016 پخش ‌شد. هانده آرچل در سریال دختران آفتاب نقش سلین ییلماز را ایفا کرده‌است و یکی از نقش‌های اصلی این سریال محسوب می‌شود. محتوای سریال دربارهٔ 3 خواهر است که با ازدواج مجدد مادرشان تولگا ساریتاش مجبور می‌شوند به منزل ناپدری پولدارشان به نام هالوگ مرت‌اوغلو نقل مکان کنند. ناپدری آدم خوبی است اما پسرش با حضور نامادری و دختران او به اصطلاح چندان اُکی نبود. البته ماجرای عاشقانه بین سلین و تنها پسر ناپدری داستان سریال را عوض می‌کند. در این سریال خواهران دیگر سلین هرکدام ماجرای خودشان را دارند.

امتیاز IMDb : 5.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 67 / 100

سریال عشق حرف حالیش نمیشه - 2016

سریال عشق حرف حالیش نمیشه یکی از بهترین سریال های هانده آرچل است. این سریال در سال 2016 – 2017 در یک 1 فصل و 31 قسمت از شبکه Show TV پخش شد. هانده در این سریال ترکی عاشقانه نقش مقابل بوراک دنیز را بازی می‌کند. داستان عاشقانه این دو نفر یعنی حیات و مرات تا مدتی بر سر زبان‌ها بود و هنوز هم بعضی از مردم هانده را با اسم حیات می‌شناسند. حیات در این سریال دختری از قشر متوسط جامعه است که با رئیس خود مورات وارد رابطه‌ای عاشقانه و پُرچالش می‌شود.

امتیاز IMDb : 7.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

سریال مروارید سیاه - 2017

یکی دیگر از سریال های هانده آرچل با نام مروراید سیاه در 1 فصل و 20 قسمت در سال 2017 – 2018 منتشر شد. هانده در این سریال در مقابل یکی از بازیگران ترکیه ای سرشناس و خوش‌تیپ یعنی تولگاهان ساییشمان را بازی می‌کند. مروارید سیاه از شبکهٔ Star TV ترکیه پخش می‌شد. هانده در این سریال نقش دختری فقیر به نام هازال را ایفا می‌کند که با خانوادهٔ خود یعنی مادر، پدر و خواهر نانتی‌اش زندگی می‌کند. هازال وارد رابطه‌ای پیچیده با رئیس شرکت خود به اسم وورال می‌شود و این رابطه اسراری را برای هازال آشکار می‌کند.

امتیاز IMDb : 5.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 77 / 100

چکاوک - 2013

سریال چکاوک یکی از بهترین سریال های ترکی با بازی زوج خوش‌چهرهٔ سینمای ترکیه فاحریه اوچن و بوراک اوزچیویت شناخته می‌شود. هانده آرچل در این سریال در نقش زاهده و به‌عنوان بازیگر مهمان ایفای نقش کرده‌است. چکاوک محصول سال 2013 است یک داستان درام عاشقانه و تاریخی است.

هرچند که چکاوک را نمی‌توان یک سریال کمدی ترکی محسوب کرد، اما در بیشتر موارد بازی جذاب و شیطنت‌های فریده در این سریال لبخند را بر لبان مخاطب می‌نشاند. چکاوک برگرفته از یک رمان قدیمی به همین نام است که توسط رسات نوری نوشته شده‌است. وقایع سریال در زمان گذشته یعنی اوایل قرن بیستم اتفاق افتاده است. پدر و مادر فریده فوت کرده و او به تنهایی برای معلم شدن تلاش می‌کند. فریده برای تعطیلات تابستان به خانه خاله و عمویش می‌رود و ماجراهای زیادی پیش رویش قرار می‌گیرد.

امتیاز IMDb : 7.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

سریال تو درم را بزن - 2020

در معرفی سریال و فیلم های هانده آرچل حتماً باید به سریال تو در خانه‌ام را بزن اشاره کنم. این سریال در سال 2020 – 2021 در دو فصل و 52 قسمت از شبکهٔ فاکس ترکیه به نمایش درآمد. تو درم را بزن درواقع یک سریال کمدی ترکی و دو بازیگر محبوب هانده آرچل و کرم بورسین در آن به‌خوبی ایفای نقش کردند. سریال تو درم را بزن با نام عشق مشروط هم شناخته می‌شود. هانده در این سریال نقش ادا دختری یتیم و باهوش که به دنبال بورسیه برای ادامه تحصیل است را بازی می‌کند. آشنایی ادا با سرکان منجر به تغییر مسیر زندگی‌اش می‌شود.

امتیاز IMDb : 7.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

اخبار مرتبط: 

نگاه عاشقانه کرم بورسین به هانده آرچل

فیلم مست عشق - 2022

به‌تازگی چند فیلم ایرانی با بازی بازیگران ترکیه ای ساخته شده‌است که فیلم مست عشق با بازی هانده آرچل یکی از آن‌هاست. مست عشق در سال 2022 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده که قرار است در اردیبهشت 1402 اکران شود. هانده در مست عشق نقش کیمیا خاتون را ایفا می‌کند. در این فیلم که روایت داستان زندگی شمس و مولاناست، دو بازیگر مشهور ایرانی یعنی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیز ایفای نقش کرده‌اند.

امتیاز IMDb : - / 10

امتیاز Rotten Tomato : - / 100

سریال حلقه - 2019

حلقه یکی از بهترین سریال های ترکی با بازی هانده آرچل است. این سریال در سال 2019 ساخته شده و از شبکهٔ Trt پخش شد. سریال حلقه در ژانر درام عاشقانه و اکشن است. هانده در حلقه نقش مژده را بازی می‌کند و داستان سریال درمورد یک سازمان مافیایی بزرگ و قدرتمند است. این گروه تمام کارهای غیرقانونی ترکیه را کنترل می‌کنند. افراد سازمان برای از بین بردن یکی از اعضای گروه که قدرتمند و خطرناک شده وارد ماجراهایی می‌شوند. در این سریال نازان کسال، سرکان چای‌اوغلو، هزال سوباشی و چند بازیگر مطرح دیگر نیز ایفای نقش کرده‌اند.

امتیاز IMDb : 8.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

درخت زندگی - 2014

هانده آرچل در سریال درخت زندگی بازیگر نقش مکمل را ایفا می‌کند و فکرت کوسکان، ایدیل فیرات، انیس آریکان و اونور سایلاک هم‌بازی است. داستان درخت زندگی دربارهٔ خانواده اشرف است. اشرف کفاش ماهری است که پیش خانواده و دوستانش محبوبیت زیادی دارد تا این‌که مغازهٔ کفاشی اشرف در یک آتش‌سوزی به‌طورکامل از بین می‌رود و حالا مراد پسر اشرف باید وظایف و مسئولیت‌های بیشتری را به‌عهده بگیرد.

امتیاز IMDb : 4.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 60/ 100

سریال  عزیزه - 2019

سریال عزیزه یکی دیگر از سریال های هانده آرچل است که در سال 2019 تولید و به نمایش درآمد. این سریال نیز در ژانر درام-اکشن ساخته شده‌است و هانده در آن نقش عزیزه را بازی می‌کند. خانوادهٔ عزیزه توسط خانواده آلپان‌ها که یکی از بزرگ‌ترین خانواده‌های مافیایی ترکیه هستند، از هم پاشیده شده‌است. عزیزه که در اصل ملکه نام دارد، شاهد این ظلم تحمیل شده بر خانواده خود بوده و به همین دلیل به فکر انتقام از آلپان‌ها می‌افتد. اما در جریان سریال عاشق کارتال پسر آلپان‌ها می‌شود و روند انتقام او تغییر می‌کند. سریال عزیزه به دلیل ریتینگ پایین تا قسمت 6 ادامه داشت.

امتیاز IMDb : 6.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 81 / 100

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی