|

قیمت روز میلگرد ، آهن آلات و محصولات مفتولی

در دنیای امروز ، ساختمان سازی با پیشرفت قابل توجهی رو به رو بوده است. انسان ها با پیشرفت رو به جلو نیازهای جدید و متنوعی را کشف می‌کنند

لینک کوتاه کپی شد

در دنیای امروز ، ساختمان سازی با پیشرفت قابل توجهی رو به رو بوده است. انسان ها با پیشرفت رو به جلو نیازهای جدید و متنوعی را کشف می‌کنند. در ساختمان سازی برای افزایش استحکام و مقاومت به ابزارهای متفاوتی نیاز پیدا می کنید، یکی از مهم‌ترین نقش ها مربوط به میلگرد است. برای اینکه سازه شما از استحکام بالایی برخوردار باشد، استفاده از میلگرد الزامی است. جالب است بدانید که بتن به تنهایی برای افزایش استحکام کاربردی ندارد و باید حتما به همراه میلگرد استفاده شود، در غیر اینصورت استفاده از بتن پیشنهاد نمی‌شود ، در ادامه با ما همراه باشید .

میلگرد آجدار چیست؟

قیمت میلگرد به صورت روزانه  در وبسایت فولادین به روز رسانی می شود ، همچنین برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای این محصول می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه نخست وبسایت فولادین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اولینن فرصت با شما تماس حاصل نمایند .

میلگرد آجدار یکی از مهم ترین مقاطع آهنی می باشد که در بسیاری از صنایع از جمله صنعت ساختمان کاربرد دارد. میلگردهای آجدار در انواع متفاوتی تولید می شوند که تفاوت آن ها در میزان آج روی میلگرد ها می باشد. میلگرد های A3 و A4 بیشترین میزان آج را دارا هستند که اغلب در ساخت تیرچه بتی، اسکلت فلزی، ساخت فوندانسیون و... استفاده می شود. این میلگرد ها بدلیل مقاومت بالا و خشک بودن، قابلیت خمکاری و جوشکاری ندارند .

کارخانه های ذوب اهن اصفهان، میلگرد امیرکبیرخزر، کارخانه ظفربناب، کارخانه سیادن ابهر، میلگرد شاهرود و... همگی تولید کننده میلگرد های آجدار بوده که اغلب A2 و A3 تولید می کنند. کارخانه کویر کاشان یکی از تولید کنندگانی است که همه انواع میلگرد را در خط تولید خود دارد.

352f2b63-4f31-4732-87c6-78272f3ad62c

میلگرد ساده چیست؟

میلگرد نوعی میله‌ی طویل با سطح مقطع دایره‌ایِ توپُر است که در انواع و اقسام مختلف با قطرهای متغیر تولید می‌شود. از انواع آن می‌توان به میلگرد ساده اشاره کرد . میلگردهای تولید شده، بر اساس پارامترهای گوناگونی مانند شکل ظاهری، جنس و قطر، تقسیم‌بندی شده و از لحاظ ظاهری  به دو دسته اصلی میلگرد ساده و آجدار طبقه‌بندی می‌شوند . در مورد میلگرد ساده باید گفتهمان‌طور که از نامش پیداست، میلگردی است که سطح آن بدون برآمدگی و آج است. ظاهر صاف و سطح صیقلی میلگرد ساده، در مقایسه با ظاهر برجسته‌ی سایر میلگردها، راحت‌ترین روش برای شناخت این نوع میلگرد‌ می‌باشد.

میلگردهای ساده دارای شناسنامه هستند و در طیف وسیعی از کاربردها در صنعت و در ساختمان استفاده می‌شوند. قطر اسمی میلگردهای ساده، قطری است که در برگ شناسایی آن ذکر می‌شود و معادل قطر دایره‌ای است که مساحت آن برابر مساحت مقطع عرضی میلگرد است.

مبنای استاندارد میلگرد ساده در قدیم با همان استاندارد A۱ آجدار منطبق بوده، ولی جدیداً به میلگرد ساده، میلگرد ۲۴۰ گفته می‌شود و جزو میلگردهای گروه نرم قرار می‌گیرد که دارای کشش زیادی هستند. فولاد A۱ از نوع صاف بوده و مقاومت تسلیم و مقاومت کششی آن به ترتیب ۲۴۰۰ و ۳۶۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.

9543e180-e597-48f8-89f3-719a27696de6

قیمت توری فلزی امروز

توری فلزی، نوعی شبکه فولادی است که از بافته شدن سیم ها بر روی هم و کشش ورق فولادی به وجود می آید. سیم های مفتول به کار رفته در ساخت این توری‌ ها به دو صورت ساده و آجدار می‌ باشند. در واقع توری‌ فلزی به دو صورت ورقه ای (غیر انعطاف) و رولی تولید و در بازار عرضه می‌ شود. اندازه چشمه ها و ضخامت سیم‌ های مفتول بسته به نوع کاربردی که دارند، متفاوت است. یکی از مهم ترین اهمیت این توری‌ ها مقاومت خوب آن در برابر سایش بوده که به مقدار کم و زیاد عنصر کربن در توری بستگی دارد.

قیمت توری به صورت روزانه دچار نوسان می شود به همین دلیل توصیه می شود قبل از سفارش این محصول با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید  : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

پرفروش ترین توری های فلزی در بازار

توری فرنگی

توری فرنگی نوعی توری فلزی بافته شده است. این توری از نظر ساختاری و ظاهری شبیه به توری مرغی و توری گابیون می‌باشد. شکل چشمه‌های توری‌فرنگی مانند توری مرغی و گابیون شش ضلعی است، که به آن ها در اصطلاح لانه‌زنبوری نیز گفته می‌شود.از نظر قطر مفتول، بزرگ‌تر از توری مرغی و کوچک‌تر از توری گابیون است .

توری پرسی

توری پرسی یا فنس پرسی به نوعی از توری فلزی می‌گویند که از بافتن مفتول های فلزی بر روی هم و به صورت مشبک، به‌دست می‌آید، به همین خاطر آن را توری بافتی فولادی یا توری مشبک پرسی نیز می‌نامند .  

توری سرندی

این نوع توری، براساس نیاز مشتری، ضخامت و نوع کارایی آن لحاظ می‌شود. بر اساس نوسانات بازار آهن و مفتول، توری‌ها دچار تغییرات قابل توجهی خواهند شد. اما آنچه مسلم است عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت این محصول شامل قطر مفتول و قطر شبکه آن می‌باشد. برای مثال توری سرندی با قطر یک میلی‌متر و قطر شبکه 1×1 سانتی‌متر قیمت پایین‌تری نسبت به توری با قطر دو میلی‌متر و قطر شبکه 6×6 سانتی‌متر خواهد داشت. هم‌چنین توری قطر نازک برای ساخت پالت یا حفاظ و توری گالوانیزه برای ساخت کرکره و امور صنعتی دیگر می‌باشد. طبیعتا هر کدام از این محصولات قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت .

قیمت روز آهن آلات

قیمت روز آهن در بازار به صورت لحظه ای در بازار تغیر می کند ، عواملی بسیاری در نوسان قیمت انواع آهن آلات موثر می باشد از جمله شرایط اقتصادی ، سیاسی ، دلار ، تقاضای بازار و غیره ، به همین دلیل فروشگاه آهن فولادین به صورت روزانه قیمت های محصولات خود را بروزرسانی می کند و مرجع دقیقی از قیمت روز محصولات فولادی می باشد ، همچنین به دلیل همین نوسانات شدید بازار بهتر است برای استعلام قیمت دقیق محصولات با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

Fuladin.com خرید اینترنتی انواع آهن آلات

شماره تماس : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی