|

حیات وحش حیرت انگیز؛ شیر عصبانی گورخر بیچاره رو وحشیانه گاز زد که گردنش چند شقه شد!

در ویدیو امروز شیر گرسنه خیلی سریع گورخر تنها رو از گردن شقه میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

شیر ها در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرند. شیر ها اغلب همراه با گله زندگی می کنند. این حیوانات درنده در گذشته در  مناطق گرمسیری جهان از جمله آفریقا، هندوستان، پاکستان، ایران و مدیترانه زندگی می کردند.

شیرهای آفریقایی تمایل به شکار حیوانات بزرگی از مانند گوزن ها، گورخرها، گراز ها و حیوانات وحشی دارند.

پیشتر در ایران شیر آسیایی که به آن شیر ایرانی هم می گفته اند وجود داشته. شیر های ایرانی تنها در جنوب ایران زندگی می کردند و حالا نسل آن ها در ایران منقرض شده است.

گورخر از خانوادهٔ اسب و بومی آفریقای مرکزی و جنوبی است. این حیوان به علت خط های سیاه و سفید روی بدنش معروف است. گورخر ها در رده پستاندران قرار می گیرند. این نوارهای سیاه و سفید کمک باعث میشه گورخر راحت تر در طبیعت پنهان بشود. گورخر گیاهخوار است و نزدیک به 90 درصد رژیم غذایی اش از علف های مختلف و مواد گیاهی مانند برگ ها و جوانه ها تشکیل می شود.

سرعت گورخر ها گاهی به 40 کیلومتر در ساعت هم برسد. بزرگ ترین نوع گورخر، گروی است و به دلیل گوش های بزرگش به راحتی قابل شناسایی می باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی