|

شگفتی های حیات وحش؛ گربه وحشی با دو تا مرغ بی نوا تا پای جون جنگید تا یکی رو شکار کنه!

ویدیو امروز ما جنگ گربه با دو تا مرغ هست که آخر سر گربه کم میاره و میره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از جذاب ترین موضوعات حیات وحش هست. جهانی که ما در اون به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای بقا، تولد و شکار. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود داره.

گربه تنها گونهٔ اهلی از خانوادهٔ گربه‌ سانان است و برای تمایز آن از اعضای وحشی این رده، اغلب از آن به عنوان گربهٔ خانگی یاد می‌شود. گربه می‌تواند گربهٔ خانگی، گربهٔ مزرعه یا گربه رمیده باشد. به طور متوسط گربه ها دو سوم روز را می خوابند. این یعنی یک گربه ۹ ساله فقط ۳ سال از زندگی اش را بیدار بوده است!

قوه دید گربه ها هم از انسان قوی است. بهتر از این جهت که در تاریکی می توانند ببینند و بدتر به این دلیل که رنگ ها را مانند انسان تشخیص نمی دهند. دانشمندان معتقدند گربه ها چمن را به رنگ قرمز می بینند.

نایاب ترین و گران ترین قهوه دنیا متعلق به اندونزی است؛ کشوری که زیستگاه لواک، نوعی گربه وحشی است. این گربه دانه های قهوه را می خورد و سپس از مدفوع این گربه، دانه های قهوه را برداشت می کنند، می شویند و تفت می دهند. هر یک کیلو قهوه «کوپی لواک» تقریبا به قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار فروخته می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Rozita ارسالی در

    چه گربه پررویی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی