|

(عکس) رسالت بوذری مجری برنامه «مثل ما» شبکه 3 در ماه رمضان+ بیوگرافی

گروه اجتماعی شبکه سه ویژه برنامه «مثل ماه» را با اجرای رسالت بوذری در ماه رمضان روی آنتن می‌برد. پیش از این برنامه «ماه عسل» با سابقه ۱۲…

لینک کوتاه کپی شد

گروه اجتماعی شبکه سه ویژه برنامه «مثل ماه» را با اجرای رسالت بوذری در ماه رمضان روی آنتن می‌برد. پیش از این برنامه «ماه عسل» با سابقه ۱۲ سال جزو پرمخاطب ترین برنامه‌ این شبکه در ماه رمضان بود.

این برنامه به مسائل اجتماعی و دینی می‌پردازد و مهمانان از شهرهای مختلف حضور پیدا خواهند کرد و از زندگی و اتفاقات خاص خود صحبت می‌کنند.

«مثل ماه» به تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی و کارگردانی پیام ابراهیم‌پور ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

گفتنی است دکور برنامه «مثل ماه» را پیمان قانع طراحی کرده است.

رسالت بوذری کیست؟

رسالت بوذری مجری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار رسالت بوذری می‌توان به فعالیت در برنامه مخاطب خاص، برنامه مخاطب خاص اشاره کرد.

رسالت بوذری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1395 در برنامه مخاطب خاص به عنوان مجری فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند برنامه مخاطب خاص، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رسالت بوذری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید محمد قائم‌مقامی و محمدرضا رنجبر را تجربه کرد.

رسالت بوذری در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم رسالت بوذری در این سال، فعالیت در برنامه مخاطب خاص و فعالیت در برنامه مخاطب خاص به عنوان مجری محسوب می‌شود.

(عکس) رسالت بوذری مجری برنامه «مثل ما» شبکه 3 در ماه رمضان+ بیوگرافی

رسالت بوذری مخاطب خاص

برنامه مخاطب خاص به عنوان مهمترین اثر رسالت بوذری شناخته می شود . مکان ضبط این برنامه در صحن مقدس حرم امام حسین علیه السلام می باشد که همین مورد به جذب مخاطب کمک بسیاری کرده است . حضور کارشناس های مذهبی شناخته شده نیز توانسته است محتوای مناسبی را برای مخاطب تلویزیونی فراهم کند.

رسالت بوذری و نمایش فصل شیدایی

فصل شیدایی نام نمایش میدانی و چند رسانه‌ای به طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی است. این نمایش پس از اجرا در استان‌های مختلف ایران از جمله خوزستان، یزد، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری شیراز و جزیره ابوموسی و همچنین در کشور عراق، در شبهای تیر ماه ۱۳۹۴ که همزمان با رمضان بود در بام شرقی شهر تهران واقع در کیلومتر ۲ جاده لشگرک اجرا شد.

(عکس) رسالت بوذری مجری برنامه «مثل ما» شبکه 3 در ماه رمضان+ بیوگرافی

این نمایش در تهران که با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه جماران و همراهی ۱۴۰ تن از عوامل طراح و بازیگر، هر شب پذیرای حدود ۵ هزار نفر بیننده بود. تماشای این نمایش رایگان بوده و بلیت آن پس از طی روند ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می‌گرفت. این نمایش در شهر یزد، رکورد بیش‌ترین تماشاگر یک شب را با ۱۴ هزار بیننده در بین نمایش‌های ایرانی به نام خود ثبت کرده است.

این نمایش که راوی و نویسنده آن رسالت بوذری است ضمن مرور تاریخ به موضوع توسل و تمسک به اهل بیت می‌پردازد و مخاطبان را طی ۲ ساعت به موضوعاتی چون زندگی حضرت آدم، حضرت نوح، بعثت پیامبر اسلام، شهادت حضرت زهرا، امامت امام مجتبی، واقعه کربلا، حدیث سلسله‌الذهب امام رضا، انقلاب اسلامی، جنگ ایران و عراق و ظهور می‌پردازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی