|

از چیززی نمی ترسیدم

رونمایی از کتاب زندگینامه سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

رونمایی از کتاب زندگینامه سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. کتاب زندگینامه خودنوشت از چیزی نمی ترسیدم .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  آئین رونمایی از کتاب «از چیزی نمی ‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز همایش ‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس شورای ائتلاف اصولگرایان، سرلشکر سید یحی رحیم‌ صفوی و علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صادق آهنگران، حجت الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی، حسین امیرعبداللهیان، دستیار امور بین الملل رئیس مجلس ، حمیدرضا مقدم فر و خانواده شهید محسن فخری ‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان و  و خانواده همرزمان شهید سلیمانی حضور دارند.

رونمایی از کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگینامه خودنوشت سردار سلیمانی

پیمان جبلی رئیس کمیته علمی همایش در مراسم رونمایی از کتاب  از چیزی نمی ترسیدم زندگینامه خودنوشت سردار دل ‌ها که صبح امروز در سالن همایش ‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت:خدا را شاکریم که به ما توفیق زندگی در عصر امامین انقلاب را عطا کرد و همچنین به ما توفیق داد ایرانی باشیم که نماد استقلال، شرف، عزت و سربلندی در دنیاست؛ در ایرانی که فخری زاده‌ ها و قاسم سلیمانی ‌ها را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی امروز زنده‌ تر از زندگان با‌ماست و شمشیر او برنده تر، بر سر دشمن خبیث فر‌ود می ‌آید. امروز همه دنیا از شهید سلیمانی می ‌گوید. دبیر کمیته علمی همایش گفت: شهید سلیمانی معادلات جهانی را بهم ریخت و معاملات دشمنان در منطقه را به هم زد. معاون برون مرزی صداوسیما عنوان کرد: شهید سلیمانی امروزه یک علم، نماد و مکتب است؛ مکتب او یعنی شهامت، ایثار، مدیریت جهادی و دیپلماسی انقلابی، هم جنگ و هم صلح است.

علی عسگری: سردار دل‌ ها زیر پرچم سیدالشهدا حرکت می‌کرد و در نهایت به سید شهدای مقاومت تبدیل شد



عبدالعلی علی عسگری در مراسم رونمایی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار دل‌ ها که صبح امروز در سالن همایش ‌های صداوسیما برگزار شد، اظهارداشت: شهید سپهبد سلیمانی مظهر ایمان، تقوا و توکل بود. وی افزود: سپهبد شهید سلیمانی یک عمر در خدمت مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود، چه زمانی که در دفاع مقدس فعال بود و چه زمانی که به عنوان یک فرمانده شجاع و مخلص در سپاه قدس خدمت کرد.

رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: سردار دل‌ها در زمان خدمتش اقدامات راهبردی بسیاری در جبهه مقاومت انجام داد و سیاست‌های راهبردی انقلاب در منطقه را دنبال کرد. وی افزود: سردار دل‌ها به همه ملت‌ های منطقه از جمله به مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان خدمت کرد و از همه آن ‌ها حمایت کرد و در نهایت سید شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی شد. شهید سلیمانی زیر پرچم سیدالشهدا حرکت می‌کرد و در نهایت به سید شهدای مقاومت تبدیل شد.

علی عسگری با بیان اینکه شهید سلیمانی یک انسان چند بعدی بود، گفت: او دارای ۵ ساحت مهم بود. ساحت اول اینکه؛ یک مومن ولایی و انقلابی بود. او از یک عرفان الهی بهره‌مند بود، زیرا کسیکه می‌خواهد با نظام سلطه مبارزه کند باید به سان امامین انقلاب دارای عرفان الهی باشد. او دارای سجایای اخلاقی کامله بود و معتقد به ولایت فقیه و دارای تبعیت از رهبر فقیه زمان بود.

وی خاطرنشان کرد: ساحت دوم او اینکه فردی نظامی، جهادی و امنیتی بود. ساحت سوم اینکه، او یک انسان سیاسی و با بصیرت بود، او دارای هوش سیاسی بالایی بود. ساحت چهارم شهید سلیمانی بعداقتصادی و خصوصا اقتصاد مقاومتی او بود. او‌ مقاومت اقتصادی را لازمه مقاومت ملی ملت‌ها می‌دانست. ساحت پنجم شهید سلیمانی هم ابعاد فرهنگی، هویتی و رسانه‌ای بود. او ذاتا هنر، حماسه و رسانه را می‌شناخت و رابطه این سه عامل را می‌دانست. 
رئیس سازمان صداوسیما افزود: جبهه مقاومت از رشادت‌ها و زحمات بیشمار سردار شهید سلیمانی شکل گرفته است. امیدواریم جریان مقاومت در برابر استکبار بایستند و روزی را ببینیم که آمریکایی‌های کثیف و جنایتکار از این منطقه خارج می‌شوند.

زینب سلیمانی در مراسم رونمایی از کتاب خودنوشت سردار سلیمانی

زینب سلیمانی در مراسم رونمایی از کتاب «از چیزی نمی ‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار دل‌ ها که صبح امروز در سالن همایش‌ های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ۹۹ خداوند مهربان زیارت رهبر معظم انقلاب که جانم فدای ایشان باد را روزی ما کرد.

وی ادامه داد: دیدار معظم له با اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ما افراد خانواده ایشان بود؛ من به نمایندگی از خانواده حاج قاسم برای ایشان هدیه‌ای برده بودم. این هدیه زندگینامه به قلم حاج قاسم بود که قصد داشتیم به مناسبت سالروز شهادت در قالب کتابی منتشر کنیم.
دختر شهید سپهبد سلیمانی اضافه کرد: آنچه همراهم بود در واقع ماکت یا نمونه اولیه از کتاب بود، بعد از پایان دیدار آن را تقدیم رهبر انقلاب کردم، درباره آن سوالاتی کردند و این هدیه کوچک را با مهر پذیرفتند. وی گفت: چند روز بعد از این دیدار و در دقایق نهایی چاپ این کتاب متنی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به دستم رسید، ایشان منت گذاشته و قبل از مطالعه یادداشتی را به یاد سرباز وفادار خود نوشته بودند. متتنی پر از مهر، عطوفت و بزرگواری که، چون روح برکالبد کل این کتاب نشست.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی