|

مادر بیمار پسر 6 ساله خود را با ماشین زیر گرفت!

یک زن و مرد جوان در ساعت 10 صبح روز یکشنبه از گم شدن کودک 6 ساله خود خبر دادند اما کمی بعد مشخص شدکه با همکاری یکدیگر او را به قتل رسانده…

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس گزارش دادگاه، در هفته گذشته یک مادر اهل اوهایو متهم به قتل، فرزند کوچک خود با زیر گرفتن او توسط اتومبیل شد. این زن جنایتکار، پسر شش ساله خود را در حیات وحش رها کرد و هنگامی او می خواست مجددا سوار ماشین شود، او را با اتومبیلش زیر گرفت. 

گزارش فاکس19 در روز یکشنبه ازگم شدن جیمز رابرت هاچینسون خبر داد و پلیس نیز و در این گزارش، مشخص شد که مادر این پسر 6 ساله به همراه دوست پسر خود به اداره پلیس رفته و ضمناظهار نگرانی درمورد گم شدن پسر خود، اظهار نگرانی کرده و از پلیس خواتسه تا عکس او را در روزنامه ها بچسباند. اما نیروی پلیس پس از کمی تحقیق و جستجو در مورد گم شدن جیمز شش ساله، به اظهارات آن دو شک کرد و کمی بعد نیز اخبار اوهایو در سرار کشور دروغ آنها به پلیس را بر ملا کرد و در فردای آن روز نیز، مادر جیمز، به جرم خود اعتراف کرد. 

همچنین پلیس نیز در گزارشات خود در این باره گفت: بریتنی گوسنی 29 ساله با اتومبیل خود را به رودخانه اوهایو رساندو در همان جسد پسرش را دفن کرد". 

 پلس میدلتون نیز پس از دستگیری این زن جنایتکار که این کار را با همکاری دوست پسر خود انجام داده بود، اعلام کرد که سعی دارند تا با کمک جستجوگران آموزش دیده، جسد این پسرمعصوم را از رودخانه پیدا کنند و یکی از نیروهای پلیس نیز درهمین راستا در مصاحبه خود گفت: " این رودخانه بسیار عمیق وترسناک است و ما هم برای جلوگیری از یک حادثه تلخ دیگر، مکان دقیق آنرا فاش نخواهیم کرد اما با اطمینان می توانیم بگویم که پس از کالبد شکافی اطلاعات بیشتری را در مورد این حادثه ارائه می دهیم" 

7ZH6UGP5Q5HULLVEFVX36XRRZM

از این رو دولت اوهایو، پس از دستگیری این زوج جانی و روان پریش، بریتنی 29 ساله و الکسی همیلتون 49 ساله را به قتل عمد ، دستکاری مدارک، پاک کردن اثر انگشت خود و اخلال در پرونده، متهم نمودند.

همچنین، طبق گزارشات پلیس مشخص شد که در زمان وقوع این حادثه، دو کودک دیگر که با آنها زندگی می کردند نیز داخل اتومبیل بودند که پس از دستگیری این زن و مرد، آنها به مرکز نگهداری از کودکان فرستاده شدند. 

دادستان این پروند، مری استوت نیز در این راستا گفت: " این مادر جوان 29 ساله و بی رحم تا کنون به هیچ عنوان ازجنایت خود اظهار پشیمانی نکرده و پس از کمی بازجویی در نهایت خونسردی به جرم خود و دوست پسرش اعتراف کرد اما هنوز چیزی درمورد انگیزه خود از انجام این جنایت نگفته و بیشتر تعجب ما این است که آنها به دو کودک دیگر صدمه نزدند و بنابراین با اطمینان می توان گفت که مشکل آنها تنها جیزم بوده و ما نیز در نهایت تاسف، فقط خوشحالیم که این زن به دو کودک معصوم دیگر خود صدمه ای نرسانده اما قطعا صحنه دلخراش قتل برادر آنها و انداخته شدن جنازه اش در رودخانه هرگز از ذهنشان پاک نمی شود". 

به علاوه در روز سه شنبه نیز، در ورزشگاه بارنیتز واقع در نزدیکی مدرسه ابتدایی رزا پارک در میدلتون، جایی که دانش آموزان برای انجام تمرین های ورزشی خود به آنجا می رفتند، یادبودی برای جیمز شش ساله برگزار شد. 

Middletown-Division-of-Policemugs-with-child-pic-river-death

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی