|

طرح های ترند ۲۰۲۲

اگر دوست داری هم خاص باشی هم روی مد از هفت طرح ترند 2022 استفاده کن!

trendy prints to rock your 2022

یکی از جذاب ترین قسمت های مد این است که با تغییر و تحولِ مدامش به افراد جسارت می دهد تا آنچه را که قبلا امتحان نکرده اند حالا به تن کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از جذاب ترین قسمت های مد و فشن این است که با تغییر و تحولِ مدامش به افراد جسارت می دهد تا آنچه را که قبلا امتحان نکرده اند حالا به تن کنند به ویژه وقتی صحبت از لباس هایی با پارچه های طرح دار و شلوغ می شود. در ادامه ما به شما چند مورد از طرح های شلوغی را که برای سال 2022 ترند شده اند به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که اگر تا به حال از آنها استفاده نکرده اید شما هم جسارت به خرج دهید و آنها را امتحان کنید.

هفت طرح ترند 2022:

1.بته جقه

بته جقه از ان دست طرح هایی است که همیشه در دنیای مد و فشن حضور داشته است و همیشه هم در دسته ی طرح های جسورانه به حساب می آید که شاید دلیل آن هم شلوغی زیاد پارچه باشد اما فقط تصور کنید که پوشیدن یک پیراهن با دوخت و برش ساده که این طرح بر آن نقش بسته است با کیف و کفش چرم شرابی چقدر دلبر و زیبا می شود. زیمرمن و اترو از جمله برندهای محبوب و معروفی هستند که برای سال جدید حسابی به بوته جقه علاقه نشان داده اند.

Trendy Prints of 2022

2.راه راه های چند رنگ

شاید همیشه پارچه های راه راه را در فروشگاه ها دیده باشید اما اینکه هر قسمت رنگی متفاوت داشته باشد مسئله ی دیگری است. ترکیب های رنگی به ویژه اگر روشن باشند صورت شما را براق و درخشان می کنند و باعث می شوند که شما ظاهری آراسته و شیک داشته باشید. اما نکته ی بسیار مثبت در رابطه با این طرح پارچه این است که می توان آن را با انواع و اقسام استایل ها ست کرد. البته خوب است در نظر داشته باشید که اگر قد بلندی ندارید و یا اینکه تپل هستید از راه راه های عمودی استفاده کنید چرا که راه های افقی باعث می شوند شما کوتاه تر و چاق تر به نظر برسید. جالب است بدانید که لویی ویتون و ورساچه برای سال 2022 توجه خاصی به این طرح نشان داده اند.

Trendy Prints of 2022

3.چهار خانه یا شطرنجی

احتمالا قابل اعتماد ترین طرح ترند 2022 چهار خانه می باشد به ویژه اینکه هنگام استفاده از این طرح رنگ های خنثی حرف اول را می زنند. به علاوه با توجه به اینکه این طرح همیشه از محبوبیت بالایی برخوارد بوده است به ویژه برای کسانی که از سبک های خیابانی استقبال می کنند ست کردن آن و انتخاب استایل مناسب برای آن ابدا کار دشواری نخواهد بود؛ و این ویژگی دوست داشتنی لباس های چهار خانه است، آنها در هر حالتی زیبا هستند.

Trendy Prints of 2022

4.طرح های حیوانی

چاپ های حیوانی دقیقا یعنی طرح های پلنگی و یا راه راه سفید و مشکی که به آن گورخری می گویند. شاید باورتان نشود اما از محبوب ترین ترند های سال جدید طرح های حیوانی هستند که گاها حتا در کنار هم دیگر هم استفاده می شوند اما چون کمی ظاهر شلوغ به شما می دهند غالبا به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرند. آنچه که در رابطه با این ترند خیل جذاب و دوست داشتنی است این است که شما می توانید نهایت جسارت را به خرج دهید و متفاوت از دیگران بدرخشید. ست کردن یک بافت طرح پلنگی به همراه یک دامن گورخری که ترکیبی از رنگ کرم و مشگی هستند می تواند نهایت زیبایی باشد.

Trendy Prints of 2022

5.نوردیک

طرح های آلپ یا نوردیک غالبا برای فصل های سرد مورد استفاده قرار می گیرند که ظاهری شیک اما در عین حال ساده و سنتی به شما هدیه می دهند. دوست داشتنی ترین ویژگی آن ها نیز تنوع بالایشان می باشد به علاوه از آنجایی که بیشتر مواقع از چندین رنگ بهره برده اند باعث می شود که شما بتوانید هر یک لباس با طرح نوردیک را به چند روش مختلف و به سادگی ست کنید و همچنان بدرخشید.

Trendy Prints of 2022

6.آوانگارد

مد و طراحی لباس نیز یک هنر می باشد به همین دلیل در بسیاری از مواقع طراحان سعی می کنند تا طرح هایی را خلق کنند که شاید اگر یک نقاشی بودند می توانستند به یک مکتب خاص متعلق باشند، طرح هایی که سرشار از الگوهای هنری و اشکال هندسی آوانگارد می باشند. اگر می خواهید که ظاهری هنری و منحصر به فرد داشته باشید قطعا باید به سراغ لباس هایی بروید که طرح پارچه های آنها نمادی از هنر مدرن می باشد.

Trendy Prints of 2022

7.گل گلی

دقیقا مسئله این جاست که بعضی از طرح ها همیشه و همیشه روی مد هستند و خرج کردن برای آنها نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید. پارچه هایی با طرح های گل دار نیز قطعا در این دسته قرار دارند؛ آنها هرگز قدیمی نمی شوند می توانید پارچه هایی را که سبکی مینیمال با گل ها زیر و ظریف دارند انتخاب کنید یا گل های درشتی که جسارت شما را در انتخاب لباس های دور از انتظار به نمایش می گذارند. در هر حال شما خواهید درخشید.

Trendy Prints of 2022

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی