|

اصول شیک پوشی

ترفندای شیکول شدن واسه خانومایی که اندام گلابی دارن؛ بیا بِگمت چه مانتویی شاخت میکنه

برای اینکه لباس خوب به تن بشینه و حسابی شیک و پیک بشید باید فرم بدنتون بشناسید و متناسب با اندامتون لباس بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای همه ما خوشتیپ شدن مهمِ به خاطر همین هم کلی واسه لباسامون هزینه میکنیم اما لازمِ بدونید که واسه داشتن یه استایل شیک باید متناسب با فرم بدنتون لباس بپوشید پس لطفا هر چیزی که مد میشه رو نخرید لباسی رو بپوشید که متناسب با اندامتونِ. فرم بدن به 5 دسته گلابی، مثلثی، مستطیلی، سیبی و ساعت شنی تقسیم میشه. وقتی که شما شکل بدنتونُ تعیین کنید می‌تونید لباسی رو انتخاب کنید که با توجه به شکل اندامتون زیبا‌تر به نظر برسید. ما قبلا راجع به فرم های مختلف بدن صحبت کردیم توی این مطلب میخوایم به طور خاص راجع به فرم گلابی صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

افرادی که فرم بدنشون گلابیه شونه های باریک و کوچیکی دارن در حالی که لگنشون عریض و بزرگِ. این افراد دستای لاغری دارن در مقابل پاهاشون درشتِ در نتیجه برای حفظ تعادل باید طوری لباس بپوشن تا بالاتنه بزرگ تر به نظر برسه. مشهورترین زنان دنیا با اندام مثلثی یا گلابی جنیفر لوپز، بیانسه، پاریس هیلتون، کیم کارداشیان و ریحانا هستند.

اگه میخواین در مورد ویژگی های اندام گلابی و مانتو و شلوار مناسب برای این اندام بیشتر بدونید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

y

مانتوی مناسب برای اندام گلابی‌

با توجه به اینکه در بدن گلابی‌ شکل قسمت پایین‌ تنه بزرگ‌ترِ باید طوری لباس بپوشید که توجه رو از باسن منحرف کرده و به‌ سمت بالاتنه و کمر معطوف کنید. بنابراین تاپ یا بلوز رنگ روشن یا مانتوی رنگ روشن به گونه ای که حواس دیگران رو به بالاتنه معطوف کند، گزینه خوبی است. برای جلب توجه به سمت بالاتنه، لباس های یقه آبشاری و هفت، آستین های پف دار و تزئین شده گزینه خوبی است. به گزارش شایانیوز به طور کلی مانتوهای طرح دار، رنگ روشن، برش دار، آستین گشاد و تزئین شده و یقه های کار شده و کراواتی برای اندام گلابی عالی است.

e

مانتوهای جلو باز و اووِر سایز هم برای کسایی که اندام گلابی دارن گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این مانتوهای دو تکه که قسمت بالاتنَش کار شده و تنگِ و از کمر به پایین کمی آزاد و گشاد میشه هم  برای فرم گلابی گزینه خوبی است. مانتوهای تنگ و چسبان که باسن رو برجسته میکند برای اندام گلابی مناسب نیست.

q

شلوار مناسب برای اندام گلابی

شلوارهای خیلی تنگ برای کسایی که فرم بدنشون گلابیه مناسب نیست چرا که باعث برجسته تر شدن پایین تنه میشه. شلوارهایی که تزئینات و جیب زیاد دارن هم برای این افراد مناسب نیست. شلوار جین پاره شده که توجه رو به باسن و پاها جلب میکنه، برای فرم بدن گلابی مناسب نیست. شلوارهای طرح دار مثل چهارخونه و راه راه هم به دلیل اینکه توجه رو به سمت پایین تنه جلب میکنند برای این افراد توصیه نمیشه.

g

از اکسسوری ها غافل نشید

از اون جایی که در اندام گلابی هدف اینِ که توجه به سمت بالاتنه جلب بشه بنابراین اکسسوری هایی مثل گوشواره، گردنبند و روسری بسیار مهم هستند. یک گردنبند رولباسی بلند به راحتی میتونه همه توجهات رو به سمت خودش جلب کنه.

s

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

عکس شاخص از صفحه minsa.couture

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی