|

شال و روسری خود را چطور ست کنیم؟

شال و روسری ست کردن واست معضل شده؟ غصه نداره که بگو مانتو چی داری تا ست شیکش و بِگمت

برای خانوم های ایرانی ست کردن شال و روسری با مانتو خیلی مهمه چون هر دو اون ها از آیتم های اصلی و تو چشمی هستند که نباید ازشون غافل شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه استایل شیک و خوشگل سه تا نکته هست که ممکنه در ابتدا ساده به نظر بیان اما خیلی مهم و حیاتی هستند و اگر بهشون توجه نشه امکان ندارد که شما بتونید یه تیپ خوب و عالی داشته باشید. نکته اول این که اجناس با کیفیت بخرید؛ وقتی که شما لباس ها یا اکسسوری هاتون رو از بین جنس های با کیفیت می‌خرید اون ها به خودی خود آنقدر زیبا تو تن شما می‌ایستند که جلوه بسیار عالی ای خواهند داشت. نکته دوم، به جزییات توجه داشته باشید؛ برای داشتن یک استایل خوب و ویژه شما نباید از هیچ موردی غفلت کنید، یعنی آرایش شما به همون اندازه ای مهمه که رنگ مانتوتون اهمیت داره و نهایتا نکته سوم، درست ست کنید؛ ست کردن درست چه در بحث طرح و چه در بحث رنگ خیلی مهمه و نباید ازش غافل شد چون میتونه ظاهر شما رو از درهم ریختگی و بی نظمی نجات بده. همین سه تا نکته ساده و ظاهراً پیش پا افتاده است که استایل سلبریتی ها و هنرمند ها رو از این رو به اون رو می‌کنه و جوری به نظر میاد که انگار اون ها خدای زیبایی و خوشتیپی هستند.

همون طور که اشاره کردیم ست کردن درست و اصولی یکی از مهم ترین بخش های داشتن یک استایل خوب است و برای خانم های ایرانی مسلما یکی از مواردی که ست کردنش هم مهمه و هم شاید گاها سخت، شال و روسری است. چرا ؟ چون سال و روسری اگر درست انتخاب بشه می‌تونه زیبایی و جذابیت چهره شما رو چند برابر کنه و برای همین هم مهمه که در انتخاب طرح و رنگ اون دقت ویژه ای داشته باشید.

شال و روسری

به گزارش شایانیوز، و همون طور که اشاره کردیم ست کردن شال و روسری کار راحتی نیست برای همین تصمیم داریم تا چندتا نکته مهم در رابطه با ست کردن این آیتم تاثیر گذار و ضروری رو با شما به اشتراک بگذاریم تا بتونید راحت تر استایل کنید.

۱.شال مناسب مانتو های طرح دار

اگر از مانتوهای شلوغ و طرح دار استفاده میکنید بهتره که شال و روسری های تک رنگ یا با رنگ های ساده رو تو اولویت قرار بدید به خاطر این که باعث می‌شوند استایل شما ظاهر مرتب تری داشته باشه و خیلی در هم بر هم نشه.

برعکس این موضوع هم صادقه، یعنی اگر دوست دارید که از شال و روسری های شلوغ و طرح دار استفاده کنید بهتره که اون ها رو با مانتو های تک رنگ یا طرح دار ساده ست کنید.

اصول ست کردن شال و روسری

۲.شال و روسری طرح‌دار متناسب با مانتو طرح دار 

خب همون طور که اشاره کردیم برای سن کردن شال های شلوغ و طرح دار. بهتره که از مانتو های تک رنگ یا با طرح های ساده استفاده کنید، اما چیزی که قبل تر بهش اشاره نکردیم اینه که باید توجه داشته باشید که بهتره رنگ های اصلی مانتو و شال و روسریتون یکی باشند.

اصول ست کردن شال و روسری

۳.شال و روسری مناسب با سبک مانتو

اگرچه ممکنه خیلی نکته پیش پا افتاده ای به نظر برسه اما خیلی از افراد به این موضوع توجهی نمی کنند. موقع ست کردن شال و روسری با مانتو باید حتما حتما به سبک شال و مانتو توجه داشته باشید، یعنی نباید یک مانتو رسمی و کلاسیک رو با شال کار شده سنتی بپوشید.

اصول ست کردن شال و روسری

۴.شال و روسری مناسب با مانتو سنتی

این روزها مانتو های سنتی یا کار شده به سبک سنتی خیلی محبوب شدند و بعد از چند سال دوباره ویترین مغازه ها رو پر کردند نکته ای که در رابطه با ست کردن شال و این دست از مانتو ها هست اینه که بهتره سراغ شال و روسری های تک رنگ یا طرح دار ساده برید چون روسری شما ممکنه زیبایی مانتوتون رو از بین ببره.

اصول ست کردن شال و روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی