|

استایل های مختلف با شومیز مشکی

شومیز مشکی واسه همه جا خوشگل ترین؛ معرفی انواع استایل با یکی از بهترین شومیز های زنانه

شومیز مشکی را با چه چیزهایی بپوشیم

شومیز یکی از آن لباس هایی است که همه ما معمولا در کمد خود داریم و عصای دست‌ مان در هر موقعیتی است. ولی آیا بلدید آنها را با چی بپوشید ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شومیز لباسی شبیه به پیراهن مردانه است که در طرح های و مدل های مختلف برای مصرف بانوان طراحی و تولید می شود. این لباس بسیار محبوب و ترند از گذشته تا امروز در بین خانم ها جایگاه ویژه ای دارد و جالب است بدانید که این لباس زنانه تنها لباسی است که در تمام سبک های مختلف مورد استفاده طراحان و استایلیست ها قرار می گیرد. به نظر همه ما شومیز لباس ساده و معمولی است در حالیکه شما می توانید با روش‌ های بی‌شماری و به‌صورت خلاقانه آن را ست کنید، تقریبا می توان گفت که هزار مدل استایل کژوال و یا شیک و رسمی را می توان به راحتی با این شومیزها ست کرد.

رنگ مشکی رنگ محبوب خیلی از آدم های دنیا به خصوص ایرانی ها است. یکی از دلایل آن هم شاید در دسترس بودن این رنگ به نسبت رنگ های دیگر در بازار باشد. البته نباید از حق بگذریم رنگ مشکی یکی از رنگ هایی است که به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شود به همین دلیل خلیی از مواقع انتخاب درستی به نظر می آید. در ادامه این مقاله با شومیز مشکی و رازهای آن آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

شومیز-مشکی

شومیز مشکی و شلوار جین؛ جذاب و راحت

رنگ سیاه رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که سیاه می پوشند از نوعی ابهت برخور دارند؛ لباس هایی که رنگ مشکی دارند به شما اعتماد به نفس می بخشند و دقیقا همانطور هم از بیرون دیده می شوید. همه خانم های شیک پوش در کمدشان حتما یک شومیز مشکی ساده رادارند زیرا این بالاپوش زنانه در بسیاری از فصل ها و استایل ها قابل استفاده است. برای مثال شما می توانید آنها را با شلوار جین های نسبتا روشن اسکینی و جذب بپوشید و استایلی مینیمال برای خود بیافرینید. جالب است که بدانید ترکیب رنگ مشکی و آبیحالتی با شکوه را برای شما خلق می کند و تداعی کننده ثروت و آراسته بودن است.

شومیز-مجلسی-مشکی

شومیز مشکی مجلسی با دامن؛ شیک و مدرن

ترکیب سفید و مشکی یکی از بهترین ترکیب رنگ های دنیا است. برای داشتن استایل رسمی و یا مجلسی شما می توانید از شومیزهای تک رنگ و یا ترکیبی استفاده کنید ترکیب رنگ سفید همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از بهترین تضادهای چشم نواز در دنیای پوشاک است. برای مثال می توانید از دامن سفید، شومیزهای دارای طرح های سفید مشکی و یا گلدوزی های رنگی استفاده کنید. برای بخشیدن جذابیت بیشتر به شومیز مشکی مجلسی به سراغ زیورآلاتی که به اصطلاح متالیک هستند بروید تا کمی زرق و برق به استایل خود اضافه کنید.

شومیز-مشکی-مجلسی

شومیز مشکی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

شومیز های مشکی به راحتی با آیتم و رنگ های دیگر ست می شوند ولی ترکیب آنها با چند رنگ بسیار چشمگیر خواهد بود. برای مثال ترکیب‌ هایی مثل مشکی، قرمز و طوسی، مشکی، سفید و شکلاتی، مشکی، زرد و شکلاتی، مشکی، زیتونی و طوسی بسیار جذاب خواهند بود. شما می توانید از این ترکیب های رنگی برای شلوار، اکسسوری و یا کیف و کفش در کنار این شومیز خود استفاده کنید و جلوه ای به یاد ماندنی برای خود خلق کنید.

شومیز-مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی