|

برای روز ولنتاین بپوشیم؟

استایل ولنتاین قرمز مشکی؛ با پالتو و شلوار هم میشه حس عشق و منتقل کرد!

استایل ولنتاین

روز ولنتاین یا روز عشق مصادف با 14 ژانویه سال میلادی است. این روز خاص دارای تم پوششی مخصوص به خود است که معمولا هم رنگ قرمز را شامل می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیزی تا روز ولنتاین نمانده است و شاید سوال همه خانم های شیک پوش این روزها این باشد که برای روز عشق چه لباسی باید بپوشم؟ اگر بخواهیم در مورد رنگ عشق صحبت کنیم، اولین رنگی که به ذهن همه افراد می‌ رسد قرمز است. از این رو، لباسی به رنگ قرمز نمایانگر شور و حال عشق است و می‌ تواند انتخاب خوبی برای روز ولنتاین باشد. البته توجه داشته باشید که تنها پوشیدن لباس قرمز نمی‌ تواند بهترین استایل ولنتاین را برای شما بسازد. برای داشتن استایلی شیک، سعی کنید به درستی از رنگ قرمز استفاده کنید، برای مثال شما می توانید از استایل مونوکروم قرمز برای روز ولنتایل استفاده کنید ولی اگر می خواهید منحصربفرد و خاص به نظر برسید بهتر است از رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز استفاده کنید. رنگ مشکی رنگ مناسبی برای استایل های کلاسیک و لوکس است پس اگر می خواهید کلاسیک و شیک باشید بهتر است یک پالتو مشکی را با شال و شلوار قرمز ست کنید و بگذارید استایلتان به تنهایی دل پارتنرتان را ببرد.

 یکی از نکته هایی که برای ست کردن رنگ قرمز باید در استایل به آن دقت کنید این است که بهتر است در کنار قرمز از رنگ های خنثی استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت آن نکاهند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های قرمز و مشکی برای ولنتاین آشنا شوید.

ولنتاین چی بپوشیم؟

ولنتاین چی بپوشیم؟

برای نشان دادن عشقتان مانتو مشکی و شلوار قرمز را امتحان کنید

لباسی که در روز ولنتاین می‌ پوشید رابطه مستقیمی با شخصیت و روحیات شما دارد. روز ولنتاین نیز از آنجایی که مربوط به شور و حال عشق است، لباس مناسب خود را می‌طلبد پس شما با پوشیدن لباسی مناسب در این روز، می‌توانید تاثیر زیادی در شخص مورد علاقه‌ تان بگذارید. در نتیجه فراموش نکنید که برای استایل ولنتاین خود حتما برنامه‌ریزی درستی داشته باشید، برای مثال یکی از بهترین گزینه ها برای شما پوشیدن یک مانتو مشکی با شلوار و شال قرمز است. برای این استایل زیبا و رسمی می توانید از اکسسوری های قرمز یا حتی مشکی هم استفاده کنید ولی با انتخاب رنگ قرمز و آیتم های لوکس و پر زرق و برق جذابیت خود را چندین برابر خواهید کرد.

ولنتاین چی بپوشیم؟

ولنتاین چی بپوشیم؟

مانتو قرمز بپوشید تا نتونه ازتون چشم برداره!

اگر جسارت و اعتماد به نفس انتخاب یک مانتو قرمز و نگاه های خیره پارتنرتان را دارید بهترین گزینه برای روز ولنتاین شما مانتو قرمز خواهد بود. در نتیجه اگر یک پالتو قرمز را برای ولنتاین انتخاب کردید پیشنهاد ما به شما این است که یک شلوار و شال مشکی را برای ست کردن با آن به تن کنید و برای اکسسوری هم بهتر است از رنگ قرمز و مشکی استفاده کنید. یکی از نکته هایی که باید همیشه در ست کردن رنگ قرمز به آن دقت کنید این است که اگر از رنگ های دارای هارمونی یا خنثی استفاده نکنید باعث می شود استایلی شلوغ و زننده داشته باشید، پس هنگام انتخاب لباس های مکمل برای پالتو قرمز بیشتر از همیشه دقت کنید.

ولنتاین چی بپوشیم؟

ولنتاین چی بپوشیم؟

برای روز عشق از اکسسوری و کیف و کفش قرمز استفاده کنید

شما با استفاده از رنگ قرمز در استایل خود می تواند احساسات عمیق تری را از عشق پرشور گرفته تا چیزهای دیگر در اطرافیان و عشقتان برانگیزید. در نتیجه برای روز ولنتاین این رنگ را از یاد نبرید، حتی اگر از پوشیدن مانتو قرمز استقبال نمی کنید و دوست دارید استایلی ملایم تر داشته باشید می توانید از رنگ قرمز برای اکسسوری و کیف و کفش کمک بگیرید. پس وقتی قرار است از کیف و کفش قرمز استفاده کنید به سبک استایل خود دقت کنید؛ برای مثال اگر استایلی کلاسیک و رسمی دارید یک کفش پاشنه بلند و ورنی با رنگ قرمز می تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند و یا اگر استایلی نیمه رسمی و کژوال دارید یک شال قرمز گزینه مناسبی خواهد بود.

ولنتاین چی بپوشیم؟

ولنتاین چی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی