|

چگونه مانتو سفید را ست کنیم؟

معرفی سه مدل مانتو سفید برای عید 1402؛ عروسکی و شیک به استقبال بهار بروید

مانتو سفید

مانتو سفید یکی از مانتو‌ های محبوب بین خانم‌ ها و دختر خانم‌ های جوان ایرانی است و به دلیل رنگ خنثی، قابلیت ست کردن با اکثر رنگ‌ها را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید بهار و تابستان دوتا از فصل هایی هستند که جان می دهند برای پوشیدن مانتو سفید و یا استایل های مونوکروم سفید، در نتیجه برای اینکه استایل شیک و بهاری را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما به جای انتخاب مانتو مشکی یا یک مانتو ژاکارد مجلسی انتخاب یک کت شانل سفید است تا معجزه این رنگ را در استایل بیش از قبل ببینید. مانتو سفید یکی از مانتو‌ های محبوب بین خانم‌ ها و دختر خانم‌ های جوان ایرانی است و به دلیل رنگ خنثی، قابلیت ست کردن با اکثر رنگ‌ ها را دارد، که البته همین ویژگی تا حدودی باعث محبوبیت این ترند دوست داشتنی بهار شده است. شاید به نظرتان ست کردن یک مانتو سفید در استایل مجلسی عید را دشواری باشد ولی باید بگوییم که شما در ست کردن این مانتو هیچگونه محدودیتی ندارید و به راحتی می توانید آن را با رنگ های نارنجی، مشکی، سبز، صورتی، کرم، آبی روشن و یا هر رنگ دیگری که مدنظرتان است ست کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه مدل از جذاب ترین ترندهای 2023 برای عید نوروز آشنا شوید.

انواع مدل‌ های مانتو سفید، در جنس‌ ها و طرح‌ های مختلف، به بازار عرضه می‌ شوند. بنابراین هر فرد با توجه به سلیقه و استایل خود، مدل‌ های مختلفی از مانتو سفید را انتخاب می‌ کند. در نتیجه برای ست کردن مانتو سفید، علاوه بر رنگ، نیاز است به مدل آن نیز توجه کنید.

مانتو سفید

عید امسال کت شانل سفید را انتخاب کنید؛ ترند دوست داشتنی برند شانل

کت شانل همانطور که از نامش پیدا است یکی از ترندهای دوست داشتنی برند شانل است که از پارچه های زیبا و جذاب شانل بافت نیز تهیه می شود. حال اگر می خواهید عید امسال لوکس، مدرن و جذاب لباس بپوشید بهتر است که به جای یک مانتو ساده، یک کت شانل سفید پوشید. حال اگر برای تکمیل استایل خود دچار سردرگمی شده اید باید بگوییم که کت شانل به دلیل بافت خاص و شاینی که دارد آیتم های ساده و لوکس پر زرق و برق را می طلبد. در نتیجه شما می توانید یک شلوار ساده دمپای سفید یا حتی مشکی را انتخاب نمایید و برای اکسسوی از آیتم های طلایی و براق استفاده کنید.

مانتو سفید

مانتو سفید

عروس بهار باشید و مانتو فانتزی سفید بپوشید

مانتو ها همانطور که گفتیم در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند ولی انتخاب نوع و سبک آن ها به سلیقه و سبک استایل شما بستگی دارد. اگر جزو افرادی هستید که از مانتوهای عروسکی و فانتزی استقبال می کنید و می خواهید استایلی دخترانه داشته باشید یک مانتو عروسکی و چین چینی گزینه بسیار مناسبی برای شما است. در استایل های اینچنینی شما مجاز هستید حتی برای ست کردن آن ها از شلوار جین و یا کتونی کمک بگیرید، در واقع فرقی نمی کند کژوال لباس می پوشید یا کلاسیک در هر حالتی این مانتو ها را می توانید در استایل خود استفاد نمایید.

مانتو سفید

مانتو سفید

کلاسیک و مجلسی عیدی دیدنی بروید؛ کت و شلوار بپوشید

کت و شلوار از قدیم تا به امروز جزو یکی از استایل های کلاسیک و ترند در عرصه مد و فشن بوده است و جالب است که بدانید شما با خرید یک دست از این آیتم های کلاسیک همیشه مدرن و جذاب به نظر خواهید آمد. کت و شلوارها هم مانند مانتوها نوع های مختلفی دارند بعضی از آنها به صورت ساده و ست هستند که کلاسیک ترین نوع محسوب می شوند و بعضی دیگر هم با شلوارهای رنگ متفاوت ست می شوند. البته در سری دوم همیشه هارمونی رنگ بین شلوار و مانتو و جود دارد و همین ویژگی است که به ظاهر شما جذابیت می بخشد، پس اگر خودتان قصد ست کردن کت و شلوارتان را دارید حتما به این نکته توجه نمایید.

مانتو سفید

مانتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی