|

پاک کردن ریمل ضد آب بدون آسیب رسوندن به مژه ها / بشمار سه آرایش چشمت رو پاک کن

پاک کردن ریمل ضد آب بدون آسیب رسوندن به مژه ها موضوع مهمیه که توی این مقاله قصد داریم در موردش صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش کردن واسه خیلی از خانوما موضوع مهمیه و سعی می کنن تا بهترین آرایش رو متناسب با هر مکانی که میرن، انتخاب کنن. انتخاب رژ لب، کانسیلر، کرم پودر و ضد آفتاب میزان اهمیتی که ما به آراستگی مون میدیم رو مشخص میکنه. آرایش چشم ها هم یکی دیگه از موارد مهم در آرایش محسوب میشه که میتونه تاثیر زیادی روی چهره ما داشته باشه. معمولا بیشتر خانم ها برای ثابت موندن آرایش شون از محصولات آرایشی ضد استفاده میکنن. ریمل ضد آب هم کمک میکنه تا آرایش شما به مدت طولانی تری ثابت و جذاب باقی بمونه ولی پاک کردن اون بدون آسیب رسوندن به مژه ها موضوع مهمیه که توی این مقاله قصد داریم در موردش صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا بهتون بگیم با چه روش هایی ریمل ضد آب رو پاک کنید که آسیبی به مژه هاتون نرسه.

1

از محلول پاک کننده آرایش چشم کمک بگیرید

اگر جزو کسانی هستید که به طور مرتب چشم هاتون رو آرایش می کنید، حتما محلول پاک کننده آرایش چشم تهیه کنید تا برای تمیز کردن ریمل و خط چشم ضد آب به دردسر نیفتید.

البته برای تمیز کردن محصولات ضد آب باید از محلول دو فاز که ترکیبی از آب و روغن هستن، استفاده کنید. ابتدا محلول رو تکون بدید تا یکدست بشه و سپس مقداری از اون رو روی یک پد نرم آرایشی بریزید و چند ثانیه به آرومی روی چشم بذارید.

شاید لازم باشه تا این کار رو چند بار تکرار کنید تا تمام ریمل ضد آب از روی مژه های شما تمیز بشه.

7

پاک کردن ریمل ضد آب با شیر پاک کن

یکی از محصولات قدیمی و شناخته شده که به خوبی آرایش صورت و چشم رو تمیز میکنه، شیر پاک کن ها هستن که با ترکیبی که دارن، مانع از آسیب رسوندن به مژه ها میشن.

مقداری از شیر پاک کن رو روی پد آرایشی بریزید و به آرومی روی چشم هاتون بکشید تا ریمل ضد آب به راحتی از مژه هاتون جدا بشه.

4

روغن های طبیعی برای پاک کردن آرایش چشم

یکی دیگه از راه های خونگی و راحت پاک کردن ریمل ضد آب استفاده از روغن های طبیعی مثل روغن زیتون، روغن بادام و روغن نارگیل هست. جالبه بدونید که این روغن ها با خواص بی نظیری که دارن، ابرو، مژه و پوست شما رو هم تقویت می کنن.

یک پد آرایشی رو به یکی از روغن های طبیعی آغشته کنید و به آرومی در جهت رویش مژه ها بکشید. این کار رو ادامه بدید تا ریمل ضد آب کاملا از مژه هاتون جدا بشه.

3

استفاده از مرطوب کننده برای پاک کردن ریمل

اگر هیچ کدوم از محصولات اشاره شده برای پاک کردن ریمل ضد آب در دسترس نداشتید، به احتمال زیاد، یک مرطوب کننده دارید که می تونه شما رو برای پاک کردن ریمل ضد آب کمک کنه. یک پد آرایشی رو به مقداری مرطوب کننده آغشته کنید و به آرومی روی مژه ها بکشید. خواهید دید که ریمل ضد آب رفته رفته از مژه ها جدا میشه. فقط مراقب باشید که مرطوب کننده داخل چشم تون وارد نشه.

2

تمیز کردن ریمل ضد آب با شامپو بچه

شامپو بچه با قدرت پاک کنندگی ملایمی که داره آسیبی به چشم و پوست اطراف چشم نمیزنه و میتونه به خوبی ریمل ضد آب رو از مژه های شما پاک کنه.

یک پد آرایشی رو به مقداری شامپو بچه آغشته کنید و چند ثانیه روی مژه هاتون قرار بدید. سپس چشم ها رو با آب گرم بشویید.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی