|

اپل

رونمایی نسل سوم آیفون SE در مارس

Apple iPhone SE with 5G support expected to launch in March

سومین نسل آیفون SE با پشتیبانی از شبکه 5G احتمالا در ماه مارس رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر دو سال اپل یک آیفون مقرون به صرفه را در قالب آیفون SE به بازار معرفی می کند و حالا برای سال 2022 ما انتظار داریم که اپل از نسل سوم آیفون SE خود رونمایی کند. تا به این لحظه افشاگری های زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند صورت گرفته است؛ به تازگی نیز یک گزارش جدید ادعا می کند که آیفون SE 2022 از اتصال به شبکه  5G پشتیبانی خواهد کرد.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از مارک گورمن منتشر کرده است، انتظار می رود که اپل اولین رویداد رسمی خود را در ماه مارس یا نهایتا آوریل برگزار نماید که احتمالا مانند دیگر رویداد ها به صورت مجازی میزبانی خواهد شد؛ همچنین گزارش های اخیر همگی حاکی از آنند که به احتمال زیاد، آیفون SE آینده در این رویداد معرفی می گردد.

بر اساس اطلاعاتی که تا به الان منتشر شده است، به نظر می رسد که نسل سوم آیفون SE از نظر طراحی مشابه نسل فعلی SE خواهد بود اما با ویژگی های فنی بهتر؛ در حقیقت شما یک آیفون با ظاهری شبیه به آیفون 8 خواهید داشت که از لحاظ داخلی ارتقا یافته است.

iphone-se

انتظار می رود که این گوشی هوشمند به همراه صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD LCD و دکمه هوم که با سنسور اثر انگشت ادغام شده است، به بازار عرضه شود. ما فکر می کنیم آیفون SE نسل سوم، آخرین آیفونی خواهد بود که به دکمه هوم مجهز می گردد.

با توجه به گزارش های منتشر شده، این گوشی هوشمند از پردازنده A15 اپل به همراه 3 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد؛ البته این احتمال وجود دارد که نسخه پلاس آن از 4 گیگابایت رم برخوردار باشد. باید اشاره کرد که خوشبختانه پردازنده A15 اپل از شبکه 5G پشتیبانی می نماید. بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز تک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است که در زمینه عکاسی از ویژگی های بهبود یافته ای برخوردار می باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی