|

سامسونگ

مشخصات دوربین هر دو پرچمدار تاشو سامسونگ فاش شد!

Samsung Galaxy Z Flip5 and Z Fold5 camera specs surface

اخبار جدید اطلاعات تازه ای را از تنظیمات دوربین گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5، پرچمداران تاشو سامسونگ، منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ غول فناوری کره ای، مدت هاست که به عنوان پیشرو در صنعت گوشی ها هوشمند تاشو عمل می کند اما با این حال متاسفانه نتوانسته آن طور که باید و شاید پرچمداران تاشو خود را در زمنیه تنظیمات دوربین مجهز کند. مدل های سال گذشته یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود به طرز قابل توجهی پیشرفت داشتند و همین امر هم باعث شده است که کاربران و طرفداران سامسونگ امیدوار باشند تا همین پیرفت را نیز در نسل آینده شاهد باشند و حالا ما اولین جزئیالت مربوط به این گوشی های هوشمند را در اختیار داریم.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از افشاگری به نام یوگش برار منتشر کرده است به نظر میرسد که گلکسی زد فولد 5 همچنان به سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، سنسور 12 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و سنسور 10 مگاپیکسلی برای عکاسی تله فوتو را ارائه می دهد درست مانند نسل گذشته.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و زد فیلیپ 5

در رابطه با گلکسی زد فلیپ 5 نیز به نظر میرسد که دوربین دو گانه 12 مگاپیکسلی با لنز های عریض و فوق عریض تنظیمات دوربین آن را تشکیل میدهند که البته چندان امیدوار کننده نمی باشد.

با همه این اوصاف خبر خوب این جاست که ظاهرا دوربین این گوشی های هوشمند با سنسور های تازه ای همراه می شوند که کیفیت تصویر بهتری را ارائه میدهد، البته هنوز مشخص نیست که آیا همه سنسور ها شامل این ارتقا می شوند یا نه اما ما مطمئنیم که خیلی زود می توانیم اطلاعات بیشتری در انی زمینه به دست بیاوریم. 

از طرف دیگر این گزارش به بهبود وظعیت طراحی لولا ها، نمایشگر های بیرونی بزرگتر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکوم اشاره میکند که البته کاملا  قابل انتظار می باشند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی