|

رسوایی "نیکا فرقانی" اول سلفی شَرم آور؛ حالام بریز بپاش میلیونی!

nika forghai shayanews

نیکا فرقانی حالا که بیش از 1 میلیون فالوور داره تبلیغ مسابقه صد میلیونی میکنه که خب قطعا هم در مقابل پول خوبی دریافت کرده!

لینک کوتاه کپی شد
5

سارا و نیکا بازیگران نوجوانی هستند که با پایتخت معروف شدند اما با شیرین کاری هایی که بعد از شهرت داشتند از این سریال حذف شدند که هیچ کلی هم نگاه مخاطب رو نسبت به خودشون تغییر دادن!

به گزارش«شایانیوز» حالا این نگاه دو طرفه بود و برخی به شدت از دوقلوها بدشون اومد و حس منفی پیدا کردند برخی هم بیشتر عاشقشون شدن و کاراشون رو عادی دیدند. اما سارا و نیکا حالا خیلی وقت است که با احتیاط خیلی خیلی بیشتری در فضای مجازی و واقعی رفتار می کنند و خیلی وقته که سوژه بدی از این دو خواهر دیده نشده. تازه در لایو و پست و استوری هاشون همیشه از کلاهی چیزی استفاده میکنند و این چیزیست که خیلی از خانومای سلبریتی در ایران رعایت نمیکنند و با پوشش هایی ناجور در فضای مجازی حضور دارند.

اما از این ها که بگذریم نیکا همیشه شیطون تر از سارا بوده و هست و این رو تو لایو هاشون به خوبی میشه دید چون سارا خیلی وقتا از دوربین فراریه اما نیکا به راحتی با فالوورا خوش و بش میکنه! اما مورد دیگر اینکه نیکا فرقانی در صفحه خود تبلیغاتی هم دارد آن هم نه تبلیغات معمولی! وی مدتی علی حسنی رو معرفی میکرد که تو کار ارز دیجیتال بود که این خیلی مهمه که معتبر باشه یا نه و دیگری که به تازگی هم استوری کرده و کاربران رو وسوسه میکنه جایزه صد میلیونی است!

Untitled

البته که این ترفند جذب فالوور کم کم داره قدیمی میشه و کاربر فهمیده که یا کلاهبرداریه و یا برنده نمیشه، به همین دلیل خیلی از پیجا دگه دست به اینجور راه ها نمیزنن.

این پیج نیز برای همین کار طراحی شده و اینجوریه که شما باید 105 پیج رو فالو کند تا توی قرعه کشی شرکت داده بشین و به یک نفر صد میلیون تومان میرسه! البته اگه برسه.

Untitled

قطعا نیکا فرقانی نیز که بیش از 1 میلیون دنبال کننده و هوادار داره تو این کار شرکت میکنن و در مقابل هم پول زیاد و خوبی دریافت کرده!

اما سوال اینجاست که نیکا فرقانی به راحتی میتونه خیلی از آنلاین شاپ ها و یا پیج هارو معرفی کنه و منبع درآمد خوبی داشته باشه اما ظاهرا خودش نمیخواد و اما اینکه چرا پیج ارز دیجیتالی و مسابقه صد میلیونی معرفی کرده خدا داند!

ارز دیجیتال دقیقا چیزیه که با پول کاربر سر و کار داره و اگه کلاهبرداری چیزی باشه تو این شرایط اقتصاد ضربه بدیه. احتمالا خود نیکا هم با توجه به سنش چیز زیادی در اینباره نمیده اما از اونجایی که علی حسنی پسری جوانه کاربرا میگن شاید ارتباطی بینشون هست!

nikaforghaniofficial_2723525191496988811_6897872923

پسرای ورزشکار و برهنه کراش سارا و نیکا!

سارا و نیکا به تازگی وارد 18 سالگی شده اند اما از همان قبل هم علاقه شدیدی به آرایش های غلیظ و بزرگ نشان دادن چهره شان داشتند و دارند. سارا و نیکا در یک گفتگوی تصویری نیز نظرشان را در مورد پسران مورد علاقشان دادند تا پسرانی که قصد نزدیکی به دوقلوها را دارد این شرایط را داشته باشد!

سلفی تو حموم آخه!

همانطور که گفتیم در کل نیکا فرقانی شیطون تر از خواهرش سارا می باشد و ظاهرا تا مدتی دیگر قرار است به یک شاخ اینستایی تبدیل شود.

وی چند روز پیش هم عکسی سیاه و سفید از خود استوری کرد که ظاهرا در حمام و یا سرویس است و نکته جالب اینجاست که با آرایشی غلیظ هم ایستاده! این استوری نیکا با نظرات ناجور کاربران فضای مجازی همراه شد.

Untitled+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    حیف از وقت ما که برای بعضی هنرمندان که قدر خودشان را ندانستند و قیافه های افتضاح خودشون را به نمایش گذاشتند برای دیدن فیلم‌هایشان می‌گذاریم

  • ناشناس ارسالی در

    بیخودتر از این دو خواهر ندیدم تا حالا نمیدونم چرا اسم بازیگر رو اینا گذاشتن تو این شش فصل پایتخت اینا رو هم رفته 10 جمله دیالوگ نگفتن

  • نا شناس ارسالی در

    .اسم هرچی دختر خانوم با شخصیته به ننگ کشیدین
    چقد اقده ای بودینا
    تا بازیگر شدین اونم تو چند قسمت پایتخت انقد هوار هوار میکنین
    واقعاً خجالت آوره
    خوب شد ممنوع التصویر شدین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی