|

سِلفی لاکچری "مهدی قائدی و همسرش" در آسانسور؛ خانم بسیااار شیک و ساعت شنی!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی عکسی همراه با مهدی قائدی منتشر کرد که استایل شیک و |آیفونی به دست دارد نظر کاربران را به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که در سال 98 با هم ازدواج کردندو تبدیل به زوجی پر حاشیه شدند. ستاره معصومی برخلاف نامش اصلا معصوم نیست که هیچ ظاهرا از دسته خانم هایی هستش که زیرپوستی کارش رو میکنه و پشت آقای همسر قایم میشه.

به گزارش«شایانیوز» حالا میپرسین چرا؟ چون خانم معصومی در ایران که بود با انتشار تصاویر خفن خود بیش از نیم میلیون فالوور جذب کرد و فعالیتش در این برنامه جنجالی تر از همسران بازیکنان شد. ظاهرا ستاره معصومی از شهرت نیز بدش نمیومد و برای رفتن مهدی از استقلال به امارات نیز جوری رفتار کرد تا همه بدانند او تصمیم گیرنده بود و در آخر هم آقای شوهر که هفت سالی کوچیکتر از خانومشه به حرف ستاره رفت! البته جدا شدن مهدی قائدی از لحاظ مالی هم به نفع خودش شد و هم به نفع باشگاه استقلال!

بعد از گذشت چند ماه ستاره معصومی و مهدی قائدی رفته رفته سر و وضع زندگی شان لاکچری شد و حالا آن ها را با استایلی بسیار متفاوت از ایران می بینید. ستاره خانم نیز تمام این موارد را به اشتراک می گذارد تا خیلی ها بدانند آن ها در حال پیشرفت و زندگی لوکس هستند. در ادامه استوری جدید این زوج پر حاشیه و جوان را مشاهده می کنید که به تازگی توسط ستاره گذاشته شده است.

setareh.masoumi_2791593524685736966_14424276718

اما در ادامه تصویری هم از این زوج مشاهده می کنید برای زمانی که در ایران حضور داشتند. البته این عکس زیاد قدیمی نیست چرا که ستاره و مهدی قائدی همانطور که گفتیم تنها دو سال است که ازدواج کرده اند و تا همین چند وقت پیش که در ایران بودند ظاهری ساده و آراسته شدند اما در کشور عرب برند پوش و خودشیفته شده اند! 

Untitled

البته که پیشرفت هر یک استعداد ایرانی مایه افتخار است اما قیافه گرفتن برای هوادارانی که دوست دار مهدی قائدی بودند و هستند کمی بی انصافیست! ستاره معصومی گاهی اوقات باکس سوال برا کاربران میزاره تا ازش سوال کنند و جالب اینجاست که تماما پیام هایی که تعرف و تمجید از او هستش رو هم منتشر میکنه! یکبار هم استوری کاربری رو گذاشته بود که گفته بود چرا فقط تعریفارو میزاری؟

ستاره خانم هم در پاسخ نوشته بودند چون علاقه ای به انرژی منفی ندارم!

اینکه ستاره از مهدی هفت سال بزرگتر است را همه می دانند اما اینکه این زوج هر دو حواشی زیادی را داشته اند را همه نمی دانند. ستاره معصومی که با انتشار تصاور نامتعارفش در اینستاگرام جذب فالوور کرده بود در یکی از لایو هایش به یکباره فیلتر اینستا از روی صورتش برداشته می شود و چهره واقعی خانم خانما را همه می بینند، این ماجرا تا مدت ها دست کاربران بود.

01f535d9-1c83-4650-8eb1-ccc3bbdf2e01

حواشی آقای فوتبالیست هم در نوبه خود کم نبود که در ادامه تعدادی از آن ها را خواهیم خواند:

هک اینستاگرام

این فوتبالیست جوان از زمان حضور خود در استقلال اغلب درگیر حاشیه بود.

اولین ماجرا مربوط به هک اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی و غیر عرف او تا جایی جنجالی شد که پیش بینی می شود از استقلال اخراج خواهد شد که نشد.

مشکل سربازی

قائدی که هنوز خدمت سربازی خود را انجام نداده بعد از ورود به استقلال با تصمیم مدیران این تیم سر از دانشگاه درآورد و حالا دانشجو است و معافیت تحصیلی دارد اما کدام دانشگاه و چه رشته ای الله و اعلم!

Untitled (1)

تصادف شدید

مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاه اش به بوشهر رفته بود ۸ بهمن ۹۶ در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌ شود

یکی از پسران حاضر در این تصادف درگذشت و یک دختر نیز مجروح شد ، خود قائدی نیز بخاطر خونریزی مدتی در بیمارستان بود و بعد از عمل جراحی مرخص شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی