|

چجوری با یک میلیون همه لوازم آرایش مورد نیازتو بخری!! خوش قیمت و باکیفیت

با توجه به اینکه قیمت لوازم آرایش سر به فلک کشیده خریدشون سخت شده اما با پیشنهادهایی که ما در این مطلب میدیم میشه با یک میلیون همه چی خرید!

لینک کوتاه کپی شد
1

تو دنیای امروزه دیگه آرایش کردن فقط واسه خوشگلی نیست و خودش تبدیل به نوعی هنر شده که خب قطعا در ایران هم که یکی از کشورهای بسیار آرایش دوست هستش پیشرفت چشمگیری داشته. اگه فقط یه سر به اینستاگرام با هشتگ آرایش بزند متوجه میشید که چقدر پیج ها هستند که در این راه فعالیت دارند و علاوه بر خانوم ها، آقایون هم دست خوبی در این جریان دارند و آرایشگر های بسیار ماهر و خفنی در سطح جهان وجود دارد.

به گزارش«شایانیوز» اما خب ما در این مطلب کاری به میکاپ آرتیست های حرفه ای نداریم و میایم میرسیم به قشر زیاد خانوما در جامعه که تو هر سن و سالی دوست دارند آرایش کنند و زیباتر بشن اما خب قیمت لوازم آرایش از مواردیه که با هر تلنگری بالا میره و دیگه داره نجومی میشه! خب تو این قسمت که میرسیم دو راه داریم.

یا بریم لوازم آرایش فیک و کپی بخریم که خب قطعا درصد زیادی ازشون کم کیفیت هستند و ضرر زیادی هم به پوست و لب و چشم های شما میرسونن! یا راه دوم اینکه با کمی تحقیق سراغ لوازم آرایش هایی بریم که هم کیفیت خوبی رو دارن ارائه میدن و هم به نسبت بقیه قیمت ها هزینه به صرفه تری رو برامون دارن. قطعا انتخاب لوازم آرایش بستگی به پوست و نیاز اجزای صورت شما داره اما در ادامه چند قلم اصلی یه میکاپ روزانه و یا اصلا یه میکاپ تکمیل رو خواهیم گفت که با یک میلیون تومان جمع میشه و کیفیت قابل قبول و خیلی خوبی هم دارند و رضایت مشتری رو تا حدود زیادی کسب کردند.

246646686_106045841807565_6835051274685304236_n

ناگفته نمونه که قطعا یک میلیون هم پول کمی نیست اما برای خیلی از خانوما که چنین دغدغه ای دارند یک میلیون مبلغ به نسبت نرمال تری هستش برای خریداری بیشتر اقلام مورد نیاز! قیمت هایی که در ادامه گفته میشه حدودی هستند و در مغازه ها و یا آنلاین شاپ ها بالا و یا پایین ترم ممکنه باشن.

کرم پودر

انتخاب کرم پودر رو شاید بشه بگیم اصلی ترین قسمت در یک میکاپ هستش! چرا که هم زمینه سازی مناسب رو باید انجام بده و کاور کنه و هم غیر طبیعی نشه و صورت رو هم پوسته پوسته و یا چرب نکنه! 

کرم پودر مات ایرانی شون با قیمت حدودی 160 هزارتومان در این زمینه تونسته کیفیت قابل قبولی رو داشته باشه و از طرفی قیمت گذاری خوبی هم داره. 

_ حاوی روغن جوانه گندم و گلیسیرین 

_ دارای SPF15

_ رنگ S01 مناسب پوست های روشن

_ رنگ S02 مناسب پوست های گندمی روشن

_ رنگ S03 مناسب پوست های گندمی

Untitled

کانسیلر

کانسیلر رو شاید تا چند سال پیش تو میکاپ های روزانه استفاده نمی کردیم اما با توجه به آموزش های خوب اینستایی توسط میکاپ آرتیست های عزیز، این آیتم آرایشی نیز اضافه شد و مورد استقبال قرار گرفت. کانسیلرها کرم پودرهای روشن فشرده و رنگی هستند که به صورت های ماتیکی، نیمه جامد و یا کانسیلر های مایع وجود دارند.

کانسیلر ایرانی COVER UP کالیستا با قیمت حدودی 65 هزار تومان کاربرد خوبی دارد و پوشانندگی خوبی برای نواحی تیره و رفع ایرادات می باشد.

_ بافت سبک و پوشش دهی مدیوم

_ رنگ C11 مناسب پوست های روشن

_ رنگ C12 مناسب پوست های گندمی

Untitled

پودر فیکس

پودر فیکس آیتمی پودری هستش که برندهای مختلفی داره و برای پر کردن داخل چین و چروک ها استفاده میشه تا با زدن کرم پودر این چین ها دوبرابر جلوه نده. پودر فیکس برای قسمت هایی مثل خط خنده، قسمت چانه، نواحی پیشانی و بینی که با کنترل چربی از برق افتادن آن جلوگیری می کند. ناگفته نماند دوطرف بینی آن قسمت هایی که بعد از گذشت زمان ایجاد چربی میکند نیز به پودر فیکس نیاز دارد تا چرب و براق نشود.

پودر فیکس فلورمار با قیمت حدودی 150 هزار تومان میتواند به شما پوستی دلخواه دهد تا با خیالی راحت ساعت ها پوستی بدون برق و چربی داشته باشید.

_ تثبیت کننده کرم پور

_ افزایش دوام آرایش

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک:

پودر فیکس: بی رنگ و فیکس کننده آرایش

پودر بیک: رنگی و فیکس کننده ، کنترل چربی پوست

Untitled

پلت سایه

سایه در گذشته شاید تنها برای عروسی و میکاپ های اینچنینی استفاده میشد اما تو چند سال اخیر از قسمت های جذاب و خوشگل آرایش حساب میشه و خیلی از خانومها حتی برای میکاپ روزانه هم از رنگ های نو  میزنن تا چهرشون رنگ و لعاب بهتری داشته باشه و به چشم عمق بدن.

پلت سایه 9 رنگ NYX مدل LOVE IN PARIS با قیمت حدود 150 هزار تومان تونسته علاوه بر رنگ هایی پرکاربرد و جذاب و نود، کیفیت خوبی رو هم داشته باشه.

_ رنگ هایی دلنشین و زیبا

_ 6 رنگ مات و 3 رنگ شاین

Untitled

ریمل و خط چشم

خط چشم هم برندهای مختلفی داه که خب برخی از اون ها یا خیل میریزن و یا رنگ و نرمی خوبی ندارن. برند های شاخ هم که قیمت هایی بسیار بالا دارند. ریمل نیز از آیتم های بسیااار پر استفاده در آرایش برای هر فضا و مکانی هستش که بودنش در حالت دهی و زیبایی چشمان تاثیر زیاد داره.

خط چشم کالیستا مدل Dip Liner با قیمت حدودی 75 هزار تومان ماندگاری خوبی دارد و مشکی و مات نیز می باشد.

ریمل اسنس مشکی و صورتی با قیمت حدودی 100 هزار تومان کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی دارند و طرفداران زیادی رو هم جذب خود کرده اند. 

Untitled

رژگونه

خیلی از خانومها هستند که ممکنه به طور مثال اصلا خط چشم نکشن اما طرفدار پر و پا قرص رژگونه باشن چرا که به چهره حالتی گل انداخته و شاداب میده. رژگونه ها در انواع مایع و پودری هستند که بیشتری استفاده از پودری ها می باشد.

رژگونه ایرانی مای با قیمت حدودی 70 هزار تومان این زیبایی و طراوت را به چهره و گونه شما میدهد و به راحتی قابلیت پخش و فید شدن را دارد.

_ رنگ شماره 7 رنگی هلویی و نچرال

_ مقرون به صرفه نسبت به حجم

Untitled

مداد ابرو 

خیلی از خانومها هستن که با مشکل کم پشت بودن ابرو ها روبرو هستند و یا اصلا دوست دارند تا به ابروهاشون که از قسمت های اصلی تو چهره هستش رنگ و ظاهری بهتر بدن به همین دلیل مداد ابرو هم از آیتم های پر استفاده در لوازم آرایش نیز می باشد.

مداد ابرو لچیک شماره 304 با قیمت حدودی 50 هزار تومان کاربرد خاص خود را دارد و کیفیت خوبی هم ارائه میدهد.

_ ترکیبات گیاهی

_ تولید آلمان

Untitled

رژلب و خط لب

رژلب و مداد لب هم که دیگه خیلی خیلی در چهره و میکاپ مهم هستند. رژلب اونقدری اهمیت داره که حتی شما اگه هیچ یک از آیتم ها رو هم به طور کام نزنین اما رز بزنن چهرتون رنگ و لعاب میگیره و خلاصه بسیار پر طرفداره.

رژلب color rich کالیستا شماره L53 با قیمت حدودی 70 هزار تومان و خط لب لچیک شماره 138 با قیمت حدودی 55 هزار تومان کیفیت و زیبایی خاصی دارند و رنگ لب هایی نچرال اما جذاب رو به شما خواهند داد.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی