|

راه بی راهه "گوهر خیراندیش"؛ خانوم بازیگر هر قید و بندی رو زیر پا گذاشت!

gohar kheirandish shayanews

به تازگی تصویری دیگر از گوهر خیراندیش منتشر شده است که باز هم به طور کامل کشف حجاب کرد اما همچنان خوش و خرم به ایران می آید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوهر خیراندیش بازیگر محبوب و معروف ایرانی می باشد که ظاهرا در چند وقت اخیر کمی محبوبیتش خدشه دار شده و خیلی از کاربران حسی منفی به او پیدا کرده اند. گوهر خیراندیش سالهاست که در سینما و تلویزیون کشور ایفای نقش کرده و حالا به گشت و گذارش میپردازد.

البته که این بدین معنا نیست که این بازیگر زن دیگه بازی نخواهد کرد اما خب قطعا پیشنهاد کاری کم شده و از اونجایی که خانواده اش در آمریکا زندگی می کنند خانوم بازیگر نیز بیشتر مواقع آمریکا است اما خب چیزی که او را منفور کرده کشف حجاب گوهر خیراندیش است که چندان به مذاق مخاطب خوش نیامد و او را وطن فروش میخوانند!

 در ادامه تصویری جدید از گوهر خیراندیش مشاهده می کنید که در کنار دخترش در آمریکا خوشگذرانی می کنند.

Untitled

راه بی راهه گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگری طنز می باشد که اگر در فیلم و سریالی ایفای نقش کند قطعا آن پروژه پر بیننده و قوی خواهد بود. اما جدیدا چند وقتی میشه که خیلی از خانم های هنرپیشه راه های حاشیه دار رو در پیش گرفته اند تا هم فالوور جذب کنند و هم انگاری دوست دارند که از این طریق تو چشم باشند.

یکی از این خانم ها بهاره رهنما است که از راهی دیگر وارد شده که خودتون بهتر میدونید و گوهر خانم خیراندیش هم که از راه بی حجابی و رفت و امد با سلبریتی های خارج از کشور مثل ابی و طلا گلزار!

ترس خانوم بازیگر از روبوسی با آقای بازیگر!

اما مورد دیگه ای هم هست و آن اینکه گوهر خیر اندیش تا به حال چند باری شده که روی سِن در مراسمات مختلف صحبت هایی جنجالی داشته و ظاهرا کسی هم کاری به کار خانم بازیگر ندارد. مدتی پیش ویدیویی منتشر شده که گوهر خیر اندیش حضور دارد، محسن تنابنده هم روی سن می آید و یکی یکی با آقایون روبوسی میکند. خانم بازیگر هم خودشو عقب میکشه و با حالتی شوخ میگه من این عزیز رو از دور میبوسم!

بیوگرافی جالب گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 در شیراز، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران سال 1369 و دکترای افتخاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1379 می باشد.

کلی خواهر برار با اسمای عجیب

گوهر خیراندیش در چهارراه مشیر ذر خیابان قاآنی شیراز به دنیا آمد، دو برادر بنام «خداخواست» و «حسین» و سه خواهر بنام «گلابتون» ، «رباب» و «مریم» دارد. فرزند آخر خانواده است و پدرش کشاورز اهل شهر اقلید شیراز و مادرش بعنوان «ماما» در بیمارستان مسیحیان شیراز کار می کرد.

Untitled

بازی از 13 سالگی

اولین بار در سال 1349 وقتی تنها 13 سال داشت در نمایش «عروس» با نقش عذرا به کارگردانی جمشید اسماعیل خانی در تالار ابوریحان شیراز بروی صحنه رفت.

خودش می گوید؛ من در کلاس نهم مشغول تحصیل بودم که جمشید عزیز به دبیرستان ما آمد و بعنوان کارگردان مرا برای بازی در این نمایش انتخاب کرد.

khaterate_mondegar_1623233358

ازدواج در 18 سالگی

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال 1351 وقتی 18 ساله بود با جمشید اسماعیل خانی 22 ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد.

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم. در نتیجه حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.

bazigar_gram_1598182746

بیوگرافی جمشید اسماعیل خانی

جمشید اسماعیل خانی متولد 1329 در داراب استان فارس بود که فعالیت خود را بعنوان بازیگر و کارگردان از سال 1349 با تئاتر شروع کرد.

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی