|

عکس بیست سالگی "الناز شاکردوست" صاف و صوف و ژَذاااب؛ تو گالری یه مشت مگس ریختن صورتش!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست در ذوق اکران تی تی به سر می بره تصویری از خود منتشر کرد که برای دو سال پیشه و جوانی خانم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر جذاب و دوست داشتنی می باشد که همانند مهناز افشار ابتدا شخصیتی پر رو داشت اما حالا خانوم بازیگر از خوش نقش ترین هنرمندان است که مخاطب براش احترام دیگری قائله! الناز شاکردوست تا چند سال پیش تنها در فیلم هایی حضور داشت که نقش یک دختر خوشگل رو داره و یکیم این وسط حسابی عاشقش میشه! اما حالا خانوم بازیگر فیلم هایی همچون شبی که ماه کامل شد رو در کارنامه کاری خود دارد و برای بیننده جذاب تر از پیش می باشد.

الناز شاکردوست از فعالین اینستاگرام است و پست و استوری های بسیاری منتشر می کند. وی نزدیک به 10 میلیون فالوور دارد و صفحه اینستاگرام خود را هم متعادل نگه داشته، یعنی چی؟ یعنی برخی از بازیگرای هستند که عکس های خودش رو میزارن و برخی از بازیگرانم هستند که فقط پست و استوری های کاری و سینمایی و اینجور موارد تو پیجشون دیده میشه. اما الناز شاکردوست میانه رو است و هر دو موضوع رو به اشتراک میزاره!

در ادامه پست جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که کاربران گفتن انگاری بیست سالشه ولی عکسش مال دو سال پیشه و با کمی سوز نوشت: لبخنــــد بر لب داشتم درست در همین روز سال پیش

Untitled

وقتی الناز خانوم نظر هوادارا براش مهمه!!

اما الناز خانوم شاکردوست همیشه تو فیلم ها و روی پرده سینما دیده شده. این روزها سریال های شبکه خانگی اونقدری زیاااد شدن که آدم نمیدونه کدوم رو ببینه و کدوم رو نبینه. به همین جهت انگاری فکر و خیالاتی هم در سر الناز شاکردوست میگذره و نظر سنجی جالبی از کاربرانش کرد.

البته که تصویری که در ادامه مشاهده می کنید رو ظاهرا خانوم بازیگر خلی دوستش داتشه و اول استوریش کرده بعد دیده نه حیفه استوری پاک میشه و در نهایت به یه کپشن در حدی که یه چیزی گفته باشه این تصویر رو برای همیشه در صفحه اش موندگار کرد.

Untitled

ژست هایی برآمده از خودشیفتگی!

به گزارش شایانیوز: الناز شاکردوست طرفداران زیادی در فضای مجازی و همچنین میان مردم داره که یکی از علل اون، جدا از بازی جذابش در قاب دوربین، چهره و استایل اوست. چیزی که کاربران به اون اذعان دارند، تاثیر این علاقه بر نوع پوشش و حرکات خانوم بازیگره که حسابی از پست های پیجش مشخصه و بعضی اوقات با تغییرات عجیب و غریب و ناگهانیش یهو کل اینستا رو به هم میریزه.

مثلا در طول مدتی که موهای خودش رو به رنگی خاص و متفاوت درآورده بود، به طرز ناگهانی موهاش رو مشکی کرد و با بازخوردهای مختلفی از سمت طرفدارانش روبه رو شد.

Untitled

تفریحات خانومِ پولدار که ما تو خوابم نمی بینیم!

حالا از این ها که بگذریم الناز خانوم مدتی پیش مکزیک بودند و در حال خوگذرانی! وی عکس و فیلم هایی از خود منتشر کرد اما در باحال ترین پستی که منتشر کرد ویدیویی خاص و جالب بود. البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

elnazshakerdoost_1885613508537043687_279803529

وقتی مگسا حمله میکنن به الناز شاکردوست، واقعی! نه فیلمی...

الناز شاکردوست همانطور دیدید و گفتیم، خیلی زیاد اهل گشت و گذار و مسافرت و خلاصه خوشگذرونیه! اما خانوم بازیگر گالری گردی و دور دور کردن و رستوران گردی و...رو هم فراموش نمیکنه و در کل نمیزاره بهش بد بگذره. اما مدتها پیش این بازیگر جوان استوری منتشر کرد که بریا دیدن یه گالری رفته و تو نگاه اول آدم یه جوریش میشه و بعد متوجه میشی چه خبره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی