|

وقتی فوتوشوت اونور آبیِ گلشیفته فراهانی کُپ تیپای سیزده بدر ماست؛ مدل تویی بقیه اَدان!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی این روزها تو سینما جهان همه می شناسندش و حتی برندهای بزرگ هم برای همکاری با او سر و دست می شکونند!

لینک کوتاه کپی شد
1

گلشیفته فراهانی حالا همانند یک شهروند آمریکایی زندگی می کند نه یک ایرانیِ مقیم آمریکا! گلشیفته فراهانی همانند مهناز افشار ابتدا مورد هجوم نظرات شدید و توهین مخاطبین قرار گرفت و با وجود اینکه اون زمان اینستاگرام خیلی کم رو بورس بود اما اخبارش مثل بمب ترکید، اما حالا محبوبیت خوبی میان کاربران دارد و خیلی ها شیفته گلشیفته هستند! وی در صفحه اینستاگرامی اش بیش از 13.5 میلیون دنبال کننده داره که پیگیرش شدن و خب از اونجایی هم که گلی خانوم خیلی زیاد اهل فعالیت مجازی می باشند هوادارانشون هم فیض کامل رو می برند!

گلشیفته فراهانی بعد از رفتن خارج به مرور با همبازی شدن با بازیگران هالیوودی خودش رو کشید بالا و چندین فیلم بازی کرد. اوج کار خانوم هم همبازی شدن تو فیلم یک مشت دروغ با جناب دی کاپریو بود.

وقتی گلی خانم همش میره تو فاز مدلینگ!

گلشیفته فراهانی انگاری بعد از اینکه چند سال با برند کارتیه همکاری کرد و اتفاقاً خیلی هم موفق بود حالا سعی می کنه با انتشار عکس های بیشتری از خودش تو فاز مدلینگ سایر برندها رو هم ترغیب کنه باهاش همکاری کنند. البته نباید از یاد ببریم که گلشیفته فراهانی چهره نچرالی داره و حتی به عنوان چهره زیبا هم منتخب شده اما خوب عکس های تازه ای که خانوم به اشتراک گذاشته به اعتقد خیلی از کاربران لاتی طور شده!

البته این عکس ها برای خودش داستان داره و این فوتوشوت ها برای مجله‌ی L'Officiel Ibiza گرفته شدن که خانوم فراهانی هم اون هارو در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد.

فوتوشوت‌های گلشیفته در فضای باز بود. گلشیفته میگه بعد از مهاجرت حس رهایی و آزادی داره که فوتوشوت‌ها این حس رهایی را به بیننده القا می‌کنن.

اینم بگیم که فوتوشوت به مجموعه‌ای از تصاویری گفته میشه که یک مدل در اون حضور داره و پروسه عکاسی ممکنه تو فضای باز یا فضای بسته آتلیه باشه. فوتوشوت‌ها برای تبلیغات و هدف‌های بیزنسی و شخصی استفاده میشن.

297998649_560080449234943_7391722732562288666_n

Untitled

نقاشی که حسابی گلشیفته رو آورد سر ذوق

گلشیفته همواره سعی کرده با کاربران و طرفداراش تو ایران در ارتباط باشه. خانوم بازیگر به تازگی هم عکسی از نقاشی که یکی اط دوستداران و طرفداراش تو ایران از پهره اش کشیده و براش فرستاده رو تو اینستاگرامش پست کرد و حسابی از خانم نقاش تشکر کرد.

292956032_625969408469740_3683687303655143063_n(1)

سازی که از ایران رسید و حسابی دل گُلی رو برد!

گلشیفته هر چیزی را در اینستاگرامش منتشر نمیکند و اگر سری به صفحه او بزنید می بینید که حتی پیجش هم رنگ و مدل خارجی هاست! فراهانی به تازگی استوری هایی از خودش منتشر کرد که در حال نواختن هنگ درام است. گویا این ساز از ایران برای گلشیفته اومده خانوم بازیگر هم که تو غربت به هر چیزی که اون رو به ایران ربط بده حسابی دل می بنده!

داستان های گلشیفته فراهانی و کارتیه!

همون طور که تو ابتدا گفتیم یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت. کارتیه امسال هم تمرکز روی طبیعت بود کالکشنی هم که برای معرفی اون از گلشیفته فراهانی استفاده کرد زیبایی های جهان نام داشت.

اما چرا کارتیه به سراغ گلشیفته فراهانی رفت؟

کارتیه که صاحب‌عنوان یکی از بهترین نشان‌های تجاری طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت است با بازیگران زن مطرح دیگری چون مونیکا بلوچی نیز همکاری می‌کند. در سال‌های اخیر علاقه اصلی این برند به معرفی جواهراتش با مدل‌های زن و مرد با موهای تیره و پوست نه‌چندان روشن بوده است. به نظر می‌آید روح جواهرات گران‌قیمت این مجموعه، با این چهره‌ها همخوانی بیشتری دارد. گلشیفته فراهانی هم که چهره سبزه تا حتی گندمگون دارد بنابراین یک مدل ایده آل برای این برند لوکس فرانسوی به شمار می آید.

199719_517

اظهار ارادت گلشیفته فراهانی به حاج قاسم

یکی از نزدیکان حاج قاسم سلیمانی روایت می کند خانمی از ایرانیان ساکن خارج کشور که برای بازسازی حرم‌های مطهر در عراق کمک مالی قابل توجهی کرده بود اصرار زیادی داشت که سردار سلیمانی را فقط برای چند دقیقه ملاقات کند.

زمانی که آن خانم به نزد ایشان می‌آید و رفتار متواضعانه و محبت آمیز او را می‌بیند می‌گوید: حالا که این قدر بزرگواری کردید می‌شود اجازه بدهید یک درخواست دیگر داشته باشم؟ می‌خواهم شماره یک نفر را بگیرم تا با شما صحبت کند، فقط قول بدهید ناراحت نشوید و من هم قبل از مکالمه او را معرفی نکنم! با این که اطرافیان سردار اصرار می‌کنند که این کار انجام نشود، ایشان قبول می‌کند و آن خانم شماره را می‌گیرد و گوشی را به سردار می‌دهد. ناگهان شخصی از آن سوی خط می‌گوید: سلام آقای سلیمانی، من گلشیفته فراهانی هستم!

سردار با تعجب به سخن او گوش می‌دهد و او بسیار اظهار ارادت و احترام به ایشان می‌کند و شجاعت و صلابت ایشان را می‌ستاید. وی به سردار می‌گوید شما یک نفر کسی هستید که من به عنوان یک ایرانی به او افتخار می‌کنم و با تمام وجود دوستش دارم.

unnamed-1-1

رهاورد فراهانی که گلشیفته شد!

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

 WhatsApp-Image-2021-06-27-at-14.05.01

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    ارسال نمایید سپاسگزارم

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی