|

هنوز هیچی نشده "روشنک گرامی" دامن پوش شده قرمز؛ سیسِش راپونزله سنش نوووح!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی از اونجایی که جزو بانوان عجیب پوش سینماست اینبار با تریپ شنبه یکشنبش همرو متعجب کرد و صدای بسیاری از کاربران رو درـآورد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- این روزا دیگه خانومای بازیگر تقریبا دارن یه رنگ میشن و کم پیش میاد همانند مثلا سوگل طهماسبی پیدا بشه که کمی تا قسمتی از لحاظ پوششی با اونچه که در تلویزیون می بینیم یکی باشه! اغلب بانوان در این عرصه با اون ظاهری که در جعبه جادویی و یا بر روی پرده نقره ای هستند متفاوتند و این تفاوت رو درست وقتی متوجه میشیم که مثلا خانوم ایکس تشریف میارن فلان مراسم سینمایی و اونجاست که با تریپ عجیب و یا جنجالی ایشون آشنا میشیم. روشنک گرامی دقیقا یکی از همون بانوان هستش که حسابی مخاطب رو سورپرایز میکنه. البته که روشنک گرامی خودش تو حوزه لباس فعالیت داره اما همونطور که خودشم اشاره کرده استایل های انتخابیش زیادی خاصن و پسند هر کسی نیست!

البته این روند تنها مختص این مراسمات نیست و روشنک گرامی در صفحه اینستاگرامش نیز چنین است و با یه گشت و گذار ساده میشه فهمید که سلیقه و روند خانوم خانوما به چه شکلی پیش میره! روشنک گرامی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده و کارنامه کاری خوبیم داره و البته پر طرفداررر، اما از اونجایی که چندان اهل حاشیه سازی و دیده شدن از این طریق نیست شاید قاطیه جنجلات سینمایی ایشون رو نبینیم!

در ادامه نمونه ای استایل های شاخدار از خانوم بازیگر مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا. 

597306-Gahar-ir

سبک و سیس فضایی روشنک گرامی 

البته که کسی که روحیه هنر داره قطعا در استایلش هم میشه این رو فهمید چون حتمااا لحاظش میکنه و اصلا دوست داره تا ظاهرشم این مدلی باشه اما خب سوال پیش میاد که چرا اون دو تا تیکه شال اونقدر تابلو آویزون شدن؟ و یا اصلا چه لزومی داره که از چند رنگ استفاده بشه.

شاید هم سوال پیش بیاد که چرا پایین تنه دامنی طوره که این سبک مختص روشنک خانومه و این سبکو به شدت دوست داره و تو خیلی از استایل های زمستونه و تابستونش استفاده میکنه.

روشنک+گرامی

هرچی دیدین به کنار روشنک گرامی با این تیپاش قیام کرد!

البته که اگه فکر کردید این تنها شاهکار روشنک گرامی بوده پس سخت در اشتباهید چرا که خانوم خانوما همین چند روز پیش یه جور اومدن که برگای همه ریخت. روشنک گرامی در این ظاهر خود از یه کت صورتی جیغ همراه با شلوار گل منگلی و مینی اسکارفی که به پشت همانند تینیجر های خارجی بسته شد و البته کفش های پاشنه بلند استفاده کرد که احتمالا شما این استایل رو تو خونتونم نپوشید اما می بینید که خانوم بازیگر مقابل کلی دوربین و در اکران سینمایی پوشیدددد!

از دیگر استایل های وی پیراهنی بلند بود که خیلیا بخاطر پرای روش خانوم خانوما رو به استایل مرغی تشبیه کردند. وی همونطور که گفتیم مدل دامن طور رو زیاد میدوستند و این هم نمونه ای دیگر از ظواهر جالب روشنک گرامی می باشد!

Untitled (1)

dg

اما آنالیز جالب تریپ صورتی روشنک گرامی

ترکیبِ بهار-تابستونی سفید و صورتی با نقوش ظریفی که روی شلوار کار شده بود.

شلوار طرح‌دار یکی از ترندهای پرطرفدار امسال بوده که اکثرا با کتش ست میشه!

ولی روشنک گرامی تصمیم گرفته که این شلوار پر نقش و نگار رو با کتی اورسایز تلفیق کنه ...

اینکه شومیز چند سانتی کوتاه‌تر از کت هست، خیلی خوبه اما حجم یقه‌ها در قسمت گردن کمی حالت شلختگی داره!

با توجه به این فرم یقه، مدل بستن روسری مناسب بود؛ از شلوغی بیش از حد در گردن جلوگیری کرد.

کیف جزو آیتم‌هایی بود که نه از نظر رنگی و نه از نظر مدل با سایر اجزای لباس هماهنگی نداشت؛ مثل اگر همرنگ کفش، سفید بود یا کرم-صورتی بهتر بود.

خط چشم صورتی سبزش هم خیلی ملو با لباسش ست شده.

فارغ از اینکه شاید این لباس در نظر خیلی‌هامون مقبول نباشه، ولی با کارکتر این بازیگر همخوانی خوبی داره!!

172454_711

بیوگرافی روشنک گرامیِ گرامی!

روشنک گرامی بازیگر متواد 1 مهر سال 1362 در شهر تهران است. او در سال 85 در رشته کارگردانی تئاتر قبول شد و 2 سال بعد در سال 87 کارگردانی را تجربه کرد و البته می گوید که در این حرفه اصلا موفق نبوده است.

اوج معروفیت او بازی در فیلم قائده تصادف است. پس از این فیلم در فیلم های مختلفی همچون ملبورن، خانه دیگری، آخرین بار کی سحر را دیدی و هلن بود که در آنها هم بسیار خوش درخشید.

روشنک گرامی در سریال گمشدگان در سال 1396 به کارگردانی رضا کریمی و به نویسندگی احسان جوانمری و رضا مقصودی ایفای نقش کرد. در این سریال در کنار پژمان بازغی، بهنام تشکر، ستاره اسکندری، شقایق فراهانی و افسانه بایگان ایفای نقش کرد.

این مجموعه درباره دختری جوان به نام ترنج است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده زیادی را به همراه دارد.

unknown_248790041_2373123982821478_6966462150948425523_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی