|

فیس هپل مپل ولی چشم درار "روشنک گرامی" میگه دنیا هنوز قشنگیاشو داره؛ شما باس بری اروپ!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی زیگر جذابی هستش که با فیسش جلبتوجه زیادی میکنه حتی با وجود اینکه موهایی هپلی و چهره ای بی آرایش داره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روشنک گرامی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که چند سالیه کار میکنه و اتفاقا کارنامه خوبی هم در این راه داره. روشنک گرامی از اون مدل بازیگراست که شاید چندان از روی اسم و رسمش مشهور نباشه اما چهرش کاملا شناخته شدست، به خصوص چشماش! روشنک گرامی چشاش یه مدل خماری داره جوری که خیلی از کاربران میگن خانوم خانوما از قصد چشماشو تو عکسا این فرمی میکنه تا جذب بیشتری داشته باشه و برخی هم بر این نظرند که روشنک گرامی خوابش میاد!

خب قطعا این فرضیه ها اصلا درست نیستن چرا که بالاخره این بازیگر نمیتونه هم تو عکسا و هم در فیلمایی که ایفای نقش داره چشماش رو از قصد خمار کنه و نگه داره! و یا میتونه به راحتی با حاشیه سازی جلب توجه داشته باشه نه با چشم!! 

اما از این ها که بگذریم روشنک گرامی تو عکساش معمولا یه فاز عجیبی داره. مثلا خانوم بازیگر خیلی زیاد اهل نامتعارف پوشی هستش و گاهی ژست هایی غریب میگیره! اما از خوبیاشم اینه که اهل فیلتراسیون و تغییر چهره ای اینستاگرامی نیست. مثلا به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که از زاویه ای بسیار نزدیک بود اما فیس صاف و ساده خانوم موهای هپلیش رو پوشوند و اتفاقا بیشترم جذابش کرد.

Untitled

فازای عجیب روشنک گرامی که چشای آدمو شیش تا میکنه!

روشنک گرامی کلا از اون دسته بازیگراییه که استایل و ژستاش خیییلی رو مخِ کاربرای فضای مجازیه و به هر بهونه ای که بتونن سعی میکنن این بازیگر رو تخریب کنن. اما بعضی اوقات علاوه بر شلخته بودن ظاهریش و استایلایی که قاعده و قانون ندارن، یهو میزنه تو فاز عجیب غریب و یه میکاپی میکنه که فک آدمو میندازه.

البته بعضی اوقات بیشتر کاربرا میگن این مدل عکس و میکاپای روشنک خانوم خیلی داره شبیه به اندیشه فولادوند میشه و انگار روشنک گرامی داره از اون تقلید میکنه. ولی اگه یکم با روشنک گرامی آشنا باشین قطعا میدونین که خانوم یه فاز جدایی از بقیه داره و هر جور دلش بخواد میگرده و میپوشه و شاید همین موضوع هم حرص بقیه رو درمیاره!

Untitled

تیپای روشنک گرام چشم که هیچ، مو به تن آدم سیخ میکنه!

از این ها که بگذریم و برسیم سر و سراغ تیپ و استایل روشنک گرامی باید بگشم ایشون شدیدا اهل خاص پوشیه. حالا چرا از این موضوع میخوایم بگیم چون این روزا شدیدا جریان لباس پوشیدن بازیگران زن رفته رو بورس، هم برای خودشون و هم برای مخاطب. خانومای بازیگر که انگاری تو مسابقه هستن و باهم رقابت دارن تو عجیب پوشی، مردم هم که دوست دارند تیپای اجق وجق اونهارو ببینن و از طرفی هم تعجب میکنن که چرا خانومای بازیگر انقدررر راحتن.

در ادامه نمونه ای بارز از مواردی که گفتیم رو در روشنک گرامی مشاهده می کنید که خیلیم تازه هستش و جدیدا برا اکران فیلم کوزوو حضور پیدا کرد.

Untitled

اما آنالیز جالب تریپ صورتی روشنک گرامی

ترکیبِ بهار-تابستونی سفید و صورتی با نقوش ظریفی که روی شلوار کار شده بود.

شلوار طرح‌دار یکی از ترندهای پرطرفدار امسال بوده که اکثرا با کتش ست میشه!

ولی روشنک گرامی تصمیم گرفته که این شلوار پر نقش و نگار رو با کتی اورسایز تلفیق کنه ...

اینکه شومیز چند سانتی کوتاه‌تر از کت هست، خیلی خوبه اما حجم یقه‌ها در قسمت گردن کمی حالت شلختگی داره!

با توجه به این فرم یقه، مدل بستن روسری مناسب بود؛ از شلوغی بیش از حد در گردن جلوگیری کرد.

کیف جزو آیتم‌هایی بود که نه از نظر رنگی و نه از نظر مدل با سایر اجزای لباس هماهنگی نداشت؛ مثل اگر همرنگ کفش، سفید بود یا کرم-صورتی بهتر بود.

خط چشم صورتی سبزش هم خیلی ملو با لباسش ست شده.

فارغ از اینکه شاید این لباس در نظر خیلی‌هامون مقبول نباشه، ولی با کارکتر این بازیگر همخوانی خوبی داره!!

Untitled

بیوگرافی روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی