|

وقتی صبا راد استایل نوروز و افطار ترکیبی زده دهن وا کُن؛ خوشمزه جاتِ لاکچری چی میگه!

saba rad shayanews

صبا راد از مجریای پر حاشیه ای هستش که همیشه مورد توجه قرار میگیره و اینبار هم با سفره هفت سین جذاب و لوکسش شد نقل محفل!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- صبا راد رو شاید به اسم نشناسید اما قطعا چهره و به خصوص صدای خانوم مجری رو به یاد دارید چرا که در برنامه "به خانه بر می گردیم" مجری بود اونهم چه مجری ای! خانوم مجری با صدای دلنوازش به شدت دوست دار داشت و داره و حالا هم که بلاگر شده بیش از پیش برای مخاطب دلربا شده. البته که بسیاری از کابران هم هستند که از صبا راد چندان خوششون نمیاد چرا که به نظرشون خانوم مجری خیلی تغییر کرده و حالا با غرور و ظاهری متفاوت از قبل شناخته میشه. صبا راد البته که تغییر کرده زیاااد هم تغییر کرده به خصوص با ازدواج دومی که داشت نشون داد چندان با همسر اولش همساز نبوده و با همسر دومش یعنی مانی رهنما همسو و هم عقیده تره!!

حال از این ها که بگذریم و از گذشته بیایم بیرون میرسم به حال حاضر صبا بانو که این روزا پیجی پر طرفدار داره با کلی فالوور که دنبال کننده استوری های مورچه طور صبا بانو هستند و خسته هم نمیشن! صبا راد به تازگی برای سال نو پست جدید و جذاب منتشر کرد که بعد از گذشت کلییی مدت بود و از اونجایی که صبا راد بیشتر استوری میذاره و کمتر تو پستا دیده میشه، این ویدیو مورد توجه کاربران به شدت قرار گرفت چرا که صبا راد با استایل متفاوت و خارچی طور و البته میز هفت سینی لاکچری به استقبال بهار و عید رفت.

و اما بعد از نوروز خانم تریپ افطار زد!

Untitled

صبا راد و روش پول درآوردنی که خیلی متفاوت از قبلشه!

صبا راد همنطور که در مطلب بالایی گفته شد مجری بود و خانوم مجری هم همیشه با مقنعه و لباسی اتو کشیده دیده میشد. گذشت و گذشت تا اینکه صبا راد از تلویزیون خداحافظی کرد و بعد از ازدواج دومش رفت ترکیه و به قولی مهاجرت کرد اما طولی نکشید که دیدیم صبا بانو علی رغم اینکه به شدت حجابش تغییر کرده بود و راحت و اروپایی شد کشف حجاب نکرد و تونست به راحتی برگرده ایران. 

صبا راد ابتدا د  اینستاگرام پیجش رو با رویکرد آشپزی برد جلو اما دید ای دل غافل این روزا دیگه فضا فضای پخت و پز نیست و باید این آموزشا رو در کنار خودش انجام بده تا هم بتونه هنرش رو یاد بده و هم بتونه پول در بیاره! همین شد که صبا راد رو در قالب بلاگر دیدیم و این روزا استوری هایی از خونه و زندگی و روزمره و ماچ و بوس و و.... خلاصه همه چیز تولید محتوا داره و در این بین کلییی هم تبلیغات میذاره!

Untitled

نظرات کاربران در رابطه با تغییر صبا راد

صبا راد حالا به درامدی به شدت بالا رسیده جوری که خانوم مجری ابتدا میگفتن خونشون رهن هستش و حالا بر این نظرن که خونه رو خریدن!!

البته که هر کسی از راه و روندی پول در میاره و کسی هم به فالوور های که دنبال کننده صبا راد هستند اجبار نکرده تا فالوش کنن و یا پیج های که معرفی میکنه رو حتما فالو کنن تا پول خوبی بره تو جیب خانوم مجری، به همین علت برخی هستند که اعتراض دارند چرا صبا راد اینهمه تبلیغات میذاره و پول نجومی در میاره و برخی هم بر این نظرند که خب دوست داشته و این راه رو انتخاب کرده، مگه کسی رو زور کرده؟

صبا-راد-1

صبحانه خیلی لاکچری صبا راد که واسه ما نهار شامه!!

صبا راد اصولا هرچیزی که میخواد به اشتراک بزاره حالا چه جهت تبلیغ و یا فخرفروشی، یه متنی جمله ای چیزی هم میزنه تنگش تا محتوای مورد نظرش مثبت تر جلوه بده که خب این حرکت اونهم تو شرایطی که بسیاری از کاربران زیر فشار اقتصادی شدید هستند، اصلا جالب نیست! در ادامه کمی تا قسمتی از فخرفروشیای خانوم خانومارو با خورد و خوراک لاکچریشون مشاهده می کنید که نشون میده این فقط صبحانشه پس ناهار و شامش دیگه دیگه!! بابا خفففن!

ازدواج های صبا راد با چهره های مشهور!!

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد.

اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد.

صبا+راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی