|

وقتی نامزد مریم مومن گل بارونش کرد و خانوم از ذوقش حرکت میزنه عجیب؛ لباس عیدای لوکسشو!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا انگاری تو یه رابطه جذاب مثل خودش به سر میبره و با گل های رنگ و وارنگش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش فیس و جذاب ایرانیه که بعد از بازی در سریال "بانوی عمارت" شهرتی عجیب پیدا کرد و شد نقل دل مخاطب. مریم مومن در این کار فقط و فقط 19 سال سن داشت اما خب از اونجایی که یه فیس بزرگتر از سن و سالش داره، کاراکتری سنگین بهش واگذار شد و باید بگیم که اتفاقا خوب هم خانوم بازیگر جوانمون از پسش بر اومد. مریم مومن این روزا در فیلم و سریالی حضور نداره اما خب در عوض تا دلتون بخواد تو مراسمای مختلف و صفحه اینستاگرامش دیده میشه.

مریم بانو در این شبکه نامرئی اینستاگرام به شدت اکتیوه در حدی که راه به راه در هر لحظه و هر ثانیه آماده عکس و ویدیو گذاشن از خودشه! حالا جالبیه موضوع اینجاست که خانوم خانوما به شدت علاقمنده به خودش! چرا که مریم مومن هم تا به حال عمل زیبایی انجام نداده و این خودش نشون میده ایشون از اونچه که در چهره خدا بهش داده رضایت داره و دوم اینکه تا به این میزان سلفی های دور و نزدیک گرفتن یعنی چی؟ 

مثلا در ادامه تازه ترین تصویری که مریم مومن از خود به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید که در نوع خود زیبا بود و مژه های تازه کاشت خانوم بازیگر رو نشون میداد.

maryam.momen_s instagram 2023-5-9 story

وقتی نامزد مریم مومن گل بارونش میکنه و خانوم از ذوقش حرکت میزنه عجیب!

اما جدا از اینها مریم مومن سن و سال زیادی نداره و از دختران دهه هفتادی سینما می باشد که تو نیمه دوم این دهه نیز متولد شده است. مریم مومن که چند باری تا به حال در رابطه با ازدواجش و معیاراش و طلاق مادر و پدری جوان صحبت کرده، حالا این روزا دیده میشه که تصاویری از دسته گل های مختلف به اشتراک میذاره.

این در حالیه که خانوم بازیگر تا همین چند وقت پیش بر این نظر بود هیچ معیاری برای ازدواج نداره جز دوست داشتن!! مریم مومن با انتشار عکس از گل صدای کاربان و فالوور های خودش رو دراورد چرا که بر خی بر این نظر بودند مریم مومن پیجی بزرگ و پابلیک داره و اینکه اصلا بیاد و چنین حرکات تینیجر طوری انجام بده چندان جالب نیسن چرا چون ایشون بازیگره و مشهور، پس بهتره کمی با احتیاط و کلاس بیشتری عمل کنه!

Untitled

و اما معیار مریم موم واسه ازدواج تو ایین دوره زمونه!

حالا داستان از چه قراره؟ مریم مومن پدر و مادرش رو از 9 سالگی دیگه کنار هم ندیده چرا که اونها طلاق گرفتن و مریم رو در حالات روحی بدی قرار دادن. مریم مومن که از اون سن دیگه زندگی سختی رو تجربه کرده، همیشه برای ازدواجش علاقه رو معیار میذاشت و این موضوع گذاشت و گذشت تا اینکه همین چند وقت پیش در برنامه ای که پژمان بازغی مجریش بود ملاک قبول کردن یک فرد رو بر این قرار داد و صراحتا گفت فقط و فقط دوست داشتنه که براش مهمه.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

مریم مومن و اعتماد به نفسی رو به عرش یا فرش؟ مسئله این است!

اما در ابتدای متن گفتیم مریم مومن خیلی به چهره ای که داره مینازه و بهش اعتماد داره. خب اینها درست! اما موضوع دیگری هم وجود داره و اونهم داستان فیلترای اینستاگرامی و آرایش های به شدت پررنگ مریم مومن هستش که خب خانوم بازیگر در 99 درصد اوغات به طرزی غلیظ و وحشتناک میکاپ میکنه و در آخر هم با یه فیلتر اینستاگرامی پرونده عکسش رو میبنده!

مریم-مومن-2

و اما بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

1209457_453

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی