|

امیر تتلو امشب به تهران می آید؟ چه ساعتی و با چه پروازی به ایران بر می گردد؟

امیر تتلو بعد از اینکه نتونست هفته گذشته به ایران بیاد حالا مدعی شد که قراره شنبه شب به ایران دیپورت بشه. اما تتلو با چه پرواز و چه ساعتی ا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیر تتلو بعد از حواشی که اخیرا براش ایجاد شد و خیلی ها اومدن از بدرفتاری او با خانم ها تو ویلای شخصی اش گفتند و حتی اون رو به خانه وحشت تشبیه کردند گویا قصد ترک ترکیه را دارد و می خواد برگرده به ایران.

تتلو هفته گذشته هم می خواست بیاد ایران و حتی تا دم پرواز هم رفت اما انگا به خاطر مشکل پاسپورت و اینکه پاسپورتش قدیمی بود بهش اجازه ندادند وارد هواپیما بشه و گفتند یا باید بره سفات ایران و برگه خروج بگیره یا بره پلیس ترکیه و برگه دیپورتش رو امضا کنه و از این طریق به ایران برگردونده بشه.

امروز شنبه امیر تتلو به ایران بر می گرده؟

امیر تتلو بعد از اینکه سفارت باهاش همکاری نکرد و برگه خروج بهش نداد رفت امروز شنبه قراره بره اداره پلیس (اداره گوچ) و طبق گفته خودش ساعت سه عصر باید اونجا باشه تا دستگیرش کنن و ببرنش فرودگاه و به ایران دیپورت بشه.

 از عصر به بعد سه تا پرواز از استانبول به تهران وجود داره که یکی ساعت 19:30 که پرواز آتا هست و دیگری 22:10 هواپیمایی ماهان و در آخر هم پرواز ساعت 23 و پنچ دقیقه ترکیش ایرلاین و احتمالا امیر تتلو امشب با یکی از این سه پرواز وارد تهران می شود.

297bd001-d33d-454a-b610-e24fb6f17088

امیر تتلو بیاد ایران کجا میره؟

امیر تتلو گفته که بیاد ایران می خواد بره رشت و تو بندرانزلی یک ویلا کنار دریا بگیره و اونجا زندگی کنه و تا مدت زیادی هم بی خیال آهنگ و موزیک بشه و فقط و فقط استراحت کنه. البته این درصورتی است که امیر تتلو در بدو ورود به ایران به خار فعالیت هایی که این مدت داشته دستگیر نشه.

وقتی مادر امیر تتلو دلش حسابی از سحر قریشی پره

این ماجرا و دردسرهای جدید برای تتلو از وقتی شروع شد که سحر قریشی شروع کرد تو یوتیوب ویدیو منتشر کردن و در حالی که خودش می گفت اصلاً دنبال پول نیست و فقط می خواد چهره پلید تتلو رو افشا کنه اما خیلی ها بهش خرده گرفتن که سحر با حرف هایی که زده و صحبت هایی که د مورد تتلو مطرح کرده قصد خودنمایی و دیده شدن داره. حالا مادر امیر تتلو هم که گویا دل پری از سحر قریشی داره مدعی شد که خانم بازیگر با افشاگری هایی که از تتلو تو یوتیوب کده نزدیک به 500 میلیون پول به جیب زده.

مادر امیر تتلو با اشاره به این مورد هدف سحر قریشی را درآمدزایی نه انسانیت دانسته است و این سوال رو مطرح کرده که چرا سحر قریشی این صحبت هاش رو تو پیج اینستاگرام 10 میلیونی اش مطرح نکرده و رفته سراغ یوتیوب؟

مادر-تتلو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی