|

توضیحات مادر امیر تتلو درباره وضعیت پسرش؛ امیر مفسد فی‌الارض است؟

مادر امیر تتلو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره وضعیت پسرش توضیحاتی داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که روزهای اخیر اخبار ضد و نقیض زیادی درباره وضعیت امیر تتلو منتشر شده فریده واثق ماد امیر تتلو با انتشار مطلبی در خصوص آخرین وضعیت پسرش توضیحاتی داد.

سلام و درود ۱۴۰۲/۱۰/۵شیر مردان و شیر زنان آل تتل به شما اطمینان میدهم و ایمان دارم که امیر تتلو سلطانمون در بهترین جای ممکن تحت حمایت حفاظت و راهنمایی فرشتگان الهی قرار دارد پس لطفا به هیچ عکس فتوشاپی کذب خبرهای کذب توجه نکنید و لطفا تمام پیجهایی که در رابطه با سلطان اطلاع رسانی غلط برای جذب فالور و لایک و ویوو آنفالو کنید چون هیچکس هیچ خبری درست به شما نخواهد داد و یک کلاغ چهل کلاغها را باور نکنیدمن فریده مادر سلطان خبر درست و صحیح به شما خواهم داد سلطان حالش خوب و عالیه خبر های خوش و طلایی در راه است مبارک مبارک خبرای خوب و خوش از سلطان جان همین دلتان قرص که اسطوره جوانان با احترام هدایت وحمایت و راهنمایی برای بهترین کارهاست امیر ایران با پای خودش و با تصمیم خودش برگشته و بزرگان برای شما و اسطوره اتان ارزش قائلند پس آرامش صلح دوستی سفیر صلح برای عشقورزی باید آماده شود پس از هر گونه تشویش و نگرانی پرهیز و به هیچ خبر و عکسی از سلطان که برای پیشبرد اهداف شومشان است توجه نکنید من فریده مادر سلطان لازم باشد خبر روی این پیج برای شما میگزارم شکر و سپاس از وجود مبارک تتلو و آل تتل ورزش تمرین با کارائوکی ها مدیتیشن سجده و نماز کارهاییه که ما باید انجام بدیم.

تتلو با قرار وثیقه آزاد می شود؟

روز گذشته ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که عنوان می‌کرد با برخی اعضای خانواده امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو تماس گرفته شده و عنوان شده است احتمال صدور قرار وثیقه برای او وجود دارد.

 نتیجه پیگیری از روند تحقیقات پرونده تتلو نشان می‌دهد تحقیقات در مورد این فرد و پرونده وی در جریان است و ادعای صدور قرار وثیقه احتمالی برای او کذب است. 

اما اتهام امیر تتلو چیست؟

در حالی که تتلو همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برد، پرونده او با اتهام گسترش و ترویج فساد و فحشا در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است. این در حالی است که هنوز شاکیان خصوصی برای طرح شکایت‌شان به دادسرا مراجعه نکرده‌اند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها در خارج از کشور به سر می‌برد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو نفر از شاکیان تتلو خانواده ۲ دختر ایرانی هستند که در ترکیه با تشویق و ترغیب تتلو اقدام به خودکشی کرده اند، اما متهم این اتهام یعنی ترغیب دختران برای خودکشی را نپذیرفته و گفته آن‌ها پس از مصرف مواد تصمیم گرفتند به زندگیشان پایان بدهند.

پرونده تتلو در چه دادگاهی رسیدگی می شود؟

تحقیقات در این پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات این خواننده پرحاشیه ادامه دارد و اگر تتلو با اتهام افساد فی‌الارض روبه‌رو شود، پرونده‌اش به دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد و در غیر اینصورت دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم در این پرونده را خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی