|

بازداشت امیر تتلو در ایران

دستگیری امیر تتلو هم برای خیلی ها پول داشت ؛ چه سرنوشتی در انتظار خواننده بدنام است؟

امیر تتلو از طریق مرز زمینی وارد ایران شد و بلافاصله به دستور مقام قضایی دستگیر و بازداشت شد اما چه سرنوشتی در انتظار خواننده بد نام است؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- امیر تتلو بلاخره به ایران رسید. این خبری بود که صبج چهارشنبه همه را شوکه کرد. البته چند هفته ای بود که تتلو می گفت که از ترکیه بودن در غربت خسته شده و می خواهد به ایران برگردد و حتی تا پشت گیت پرواز هم رفت اما به ایران نیامد. خیلی ها که پیگیر تتلو بودند با شک و تردید اخبار بازگشت تتلو را دنبال می کردند و هر لحظه منتظر بودند که تتلو بی خیال آمدن به ایران شود یا مشخص شود که بازگشت به ایران سناریویی بوده که تتلو و تیمش تدارک دیدن تا دوباره در معرض دید قرار بگیرند و جلب توجه کنند. اما صبح امروز مشخص شد که امیر تتلو واقعا می خواست به ایران بیایید و حالا با وجود اینکه خیلی ها معتقدند که تتلو یک منحرف ضد اخلاق است اما ته دلشان به امیر تتلو احترام می گذارند که دروغ نگفت و روی حرفش ماند و آمد به ایران.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ایران آمدن برای تتلو خیلی آسان نبود تتلو که پاسپورتش را در عوض دریافت پیش پرداخت به عنوان گرو به کنسرت گذارانش تحویل داده بود، با پاسپورت باطل پانچ شده پیشینش قصد سفر به ایران را داشت که قاعدتاً با پاسخ منفی مسئولین کنسولگری ایران مواجه شده بود و پس از آن جنجال به پا کرده بود. سپس خودش شخصا برگه خروج و دیپورت شدنش به ایران را امضا کرد و تعهد داد تا پنج سال پایش را در ترکیه نگذارد و سپس توسط پلیس استانبول بازداشت شد و او را راهی کمپ توزلای که محل نگهداری مهاجران غیر مجاز است بردند و سپس به دستور دادستان ترکیه و از طریق مرز بازرگان به مقامات انتظامی ایران تحویل داده شد.

اولین تصویر از امیر تتلو پس از بازگشت به ایران

وقتی حواشی امیر تتلو برای خودش شد شر و اما برای خیلی ها پول

امیر حسین مقصودلو سلطان حواشی ایران است و تو این دو سه ماه هم حاشیه هایش به اوج رسید. البته خیلی ها از اینکه امیر تتلو حاشیه درست می کرد خوشحال بودند چرا که شاید این حواشی برای تتلو دردسر داشت اما برای آن ها پول داشت. امین فردین از جمله افرادی بود که به واسطه حواشی که تتلو ایجاد می کرد تونست از ریق ویدیو پر کردن و انتشار آن ها در یوتیوب درآمد هنگفتی به جیب بزنه. این عدد نزدیک به یک میلیارد تومان تخمین زده می شود.

علاوه بر امین فردین آیدین زواری یوتیوبر هم توی ماه اخیر کامل راجب تتلو پست منتشر می کرد و درامدش بابت بازدید ویدیوهاش نزدیک به 1.5 میلیارد تخمین زده می شود.

photo_6014925600550141761_y

به جز امین فردین و آیدین زواری باید سحر قریشی رو هم به این لیست اضافه کنیم چرا که اصلا او بود که شروع کننده صحبت درباره امیر تتلو و کرده و نکرده هایش در یوتیوب بود با ویدیوها و افشاگری هایی که مطرح کرد به نوعی هم به سایرین خوراک داد و هم خودش چیزی در حدود 500 میلیون تومان از طریق بازدید ویدیوهایش در یوتیوب پول به جیب زد.

jj

اما در ایران چه سرونوشتی در انتظار خواننده بد نام است؟

ساعتی پس از بازداشت تتلو، دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد: «لحظاتی پس از بازداشت، مقام قضایی آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی، متهم را تفهیم اتهام نموده و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد. شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایات‌ متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند؛ مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند. تتلو طی سال‌های اخیر، اقدامات گسترده‌ای را در جهت گسترش فساد و فحشا در میان جوانان و نوجوانان داشته است؛ این خواننده بیشتر آثار سال‌های اخیرش مغایر با اصول اخلاقی بوده تا حدی که در زمره هیچ‌یک از آثار هنری قرار نمی‌گیرند.»

درباره اینکه تتلو چرا با وجود پرونده سنگینش، به دنبال بازگشت به ایران بوده، گمانه زنی‌های متعددی از جمله تعقیب قضایی شاکیانش در ترکیه و بدهی‌اش به کنسرت گذاران مطرح شده است. تتلو احتمالاً به تهران منتقل خواهد شد تا پرونده‌هایش لف شود و به شکل متحد در دادسرا و دادگاه مورد رسیدگی قرار گیرد؛ اما پیش از آن، احتمالاً محکومیت تتلو به اجرا گذاشته خواهد شد و بعید است این خواننده به سادگی بتواند رنگ خیابان‌های تهران را ببیند.

5954906

امیر تتلو پیش از این به ده سال حبس و 73 ضربه شلاق محکوم شده بود که پنج سال از این ده سال، حبس تعلیقی است. معمولاً در پرونده‌های اینچنینی، وقتی شخصی برای جرم تازه‌ای دستگیر می‌شود، محکوم تعلیقی به اجرا گذاشته می‌شود و بنابراین بعید است حتی اگر او برای اتهامات سنگینی که در چند سال اخیر متوجه او شده، محکومیت سنگینی نگیرد، بدون اجرای محکومیت قبلی‌اش آزاد شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Nom ارسالی در

    واقعا حق سلطان این نبود💔

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی