|

بازگشت تتلو به ایران واقعی یا سیاه بازی مثل ساسی؛ امیر چه ساعت و با چه پروازی می آید؟

amir tataloo shayanews

امیر تتلو مدعی شد که توسط پلیس ترکیه دستگیر شده و شنبه شب با پرواز ساعت 10 به تهران برمی گردد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ظاهرا بازگشت امیر تتلو به ایران جدی شده و این خواننده پرحاشیه تا ساعاتی دیگر وارد تهران می شود. تتلو هفته گذشته و بعد از حواشی زیادی که برایش ایجاد شد اعلام کرد که قصد دارد به ایران برگردد و حتی بلیط هم خرید و کارت پرواز هم گرفت اما در لحظه آخر به دلیل قدیمی بودن پاسپورت بهش اجازه ندادند سوار هواپیما بشه.

امیر تتلو برای اینکه بتونه به ایران برگرد عصر شنبه رفت پلیس ترکیه و درخواست دیپورت شدن به ایران رو داد و پلیس هم تتلو رو دستگیر کرد و خود تتلو هم ویدیویی از حضورش در ون پلیس منتشر کرد.

امیر تتلو چه ساعتی به ایران می رسد؟

تتلو تصویری از بلیط استانبول به تهران را هم منتشر کرد و نوشت که با پرواز ساعت 22:10 دقیقه هواپیمایی ماهان راهی تهران می شود و این یعنی احتمالاً امیر تتلو بامداد یکشنبه در تهران خواهد بود.

65

امیر تتلو از ساعت 5 عصر به یکباره غیب شد!

در حالی که امیر تتلو در این یکی دو روز ساعت به ساعت در صفحه شخصی خودش مطلب منتشر می کرد و از بازگشتش به ایران می گفت به یکباره از ساعت 5 بعد از ظهر دیگر خبری از تتلو نشده و هواداران می گویند احتمالا پلیس گوشی او را گرفته و به فرودگاه اسکورت شده است.

این در حالی است که خواهر امیر تتلو استوری منتشر کرد و از برگشت تتلو به ایران ابراز خوشحالی کرد.

استوری-خواهر-تتلو (1)

علی ایحال باید منتظر ماند و دید آیا واقعا امیر تتلو امشب با پرواز ماهان به تهران برمی گردد یا اینکه تتلو برای اینکه از ساسی عقب نمونه این سیاه بازی ها را به راه انداخته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی