|

قبل و بعد فاطیما بهارمست / فِیسش از پیش عمو پورنگ تا عروسیش بیست سال فرقشه

فاطیما بهارمست هنرمند 28 ساله ایرانی می باشد که بیست سالی میشه در این عرصه فعالیت داره و قبل و بعد چهرش همه رو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب خیلی از چهره ها هستند که از بچگی در بازیگری و سینما و تلویزیون و حتی مجری گری فعالیت داشتن. درسته که سنشون کم بوده، اما واقعیت اینه که وقتی شما در یک موضوع استعداد داشته باشید دیگه حرفی برای گفتن نست و به راحتی میتونید حتی از اونی که سنش بالاتره هم بهتر اون کار رو انجام بدید. مثلا مثل ارسلان قاسمی یا حتی ترلان بپروانه و خیلی از بازیگران فسقلی که از سن خیلی کم رفتن جلو دوربین فیلمبرداری و اتفاقا خیلی هم خوب به ایفای نقش شون پرداختن. اما یکی از دیگ هنرمندانی که در این عرصه حضور داره اما کودکیش رو جوری دیگر گذرونده فاطمیا بهارمست می باشد که کار خود را به شکل اتفاقی از مجری گری شروع کرد. 

فاطمیا بهارمست از متولدین سال 1375 می باشد که در سال 1382 زمانی که تنها 6 یا 7 سال سن داشت شروع کرد. داستان از این قراره که این خانوم کوچولو میره برنامه "عمو پورنگ" و بعد از اینکه استعدادش در صحبت و مجری گری دیده میشه در همین برنامه به شکل واقعی و حرفه ای آموزش میبینه و میره جلو دوربین واسه مجری بودن. بله ایشون سن و سالی به شدت کم داشت اما استعدادش شکوفا شد و بعد تر هم در فیلم و سریال هایی همچون "از سرنوشت" ایفای نقش کرد. فاطیما بهارمست در مجری گری نموند و راهش رو به سمت بازیگری پی برد و شد یکی از هنرمندان موفق در این زمینه. در ادامه می بینیم یه قبل و بعد جذاب از وی در حالی که تفاوت تصاویر بیست ساله است! 

فاطیما بهارمست

فاطما بهارمست

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی