|

شیبااینو به کجا دست می یابد؟!

پیش بینی روند شیبااینو!

shibainu

بر اساس تحقیقات InvestorsObserver شیبااینو ShibaInu به...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس تحقیقات InvestorsObserver شیبااینو ShibaInu به تحلیل ریسک متوسط ​​دست می یابد. این سیستم اختصاصی با تجزیه و تحلیل پول زیادی که برای تغییر قیمت آن طی 24 ساعت گذشته به همراه تجزیه و تحلیل تغییرات اخیر در حجم و ارزش بازار صرف شده است، میزان قابل دستکاری یک توکن را اندازه گیری می کند. که بین 0 تا 100 است و امتیازات کمتر معادل ریسک بالاتر است در حالی که مقادیر بالاتر نشان دهنده ریسک کمتر است.

امتیاز ریسک سنج SHIB در حال حاضر به سرمایه گذاری با ریسک متوسط ​​تبدیل می شود. مدیران پورتفولیو که ارزیابی ریسک را با دقت می سنجند، هنگام تلاش برای اجتناب (یا کشف) سرمایه گذاری های پرخطرتر، این معیار را مرتبط تر می یابند.

قیمت شیبا اینو -3.10٪ در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است که منجر به ارزش فعلی آن 0.000009726 دلار شده است. تغییر در قیمت همراه با پایین بودن حجم کمتر از حد متوسط ​​است در حالی که ارزش بازار توکن در همان دوره زمانی کاهش یافته است. ارزش بازار کریپتو در حال حاضر 5,340,267,450.55 دلار است، در حالی که 174,431,061.92 دلار ارزش این ارز طی 24 ساعت گذشته معامله شده است.

نوسانات قیمت نسبت به تغییرات حجم و تغییرات ارزش بازار به Shiba Inu یک تحلیل ریسک متوسط ​​می دهد. خلاصه نوسانات قیمت SHIB در 24 ساعت گذشته منجر به تجزیه و تحلیل ریسک متوسط ​​به دلیل نوسانات قیمت آن در ترکیب با تغییرات در حجم معاملات می شود و به سرمایه گذاران انگیزه می دهد که در حال حاضر بیش از حد نگران دستکاری توکن نباشند که شرایط پایدار نیست!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی