|

تحولی دلچسب!

خوش شانسی بزرگی نصیب شیبااینو شد!

Shiba Inu

شیبا اینو (SHIB) سومین هلدینگ بزرگ Voyager شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس توییت‌های اخیر اندرو کانگ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و ردیاب داده‌های بلاک چین، Lookonchain، وویجر حدود ۱۰۰ میلیون دلار از مجموع دارایی‌های ۶۳۰ میلیون دلاری خود را در زنجیره فروخته است که بزرگترین دارایی‌های باقی‌مانده ۲۷۶ میلیون دلار به صورت ETH و ۸۱ میلیون دلار در SHIB می‌باشد. کانگ براین باور است که این فروش به احتمال زیاد یکی از آخرین تلفات بزرگ می‌باشد که به پایان رسیده است. تجزیه و تحلیل پلتفرم Lookonchain نشان می‌دهد که Voyager از ۱۴ فوریه تقریباً هر روز دارایی‌های زیادی را به Coinbase انتقال داده است.

دارایی های انتقال داده شده شامل 2.24 تریلیون SHIB، 15635 ETH، 28.5 میلیون VGX، 640K LINK، 7.75 میلیون OCEAN، 350K UNI، 3.26 میلیون MANA، 4 میلیون ENJ و 2.3 میلیون SAND است. 

با توجه به فروش این دارایی، وویجر در حال حاضر حدوداً 631 میلیون دلار از جمله 172223 ETH، 186 میلیون USDC، 6.5 تریلیون SHIB و سایر ارزهای دیجیتال دارد. شایان ذکر است که وویجر اخیراً برای حمایت از ورشکستگی در دادگاه ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک ثبت نام کرده است. این شرکت به دلیل قرار گرفتن در معرض صندوق تامینی کریپتو Three Arrows Capital متحمل ضررهای قابل توجهی شد که باعث سقوط در ژوئیه 2022 شد. رگولاتورهای ایالات متحده اخیراً مخالفت خود را با طرح Binance.US برای به دست آوردن کارگزاری کریپتو شکست خورده به مبلغ 1 میلیارد دلار اعلام کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی