|

پیش‌بینی قیمت اواسط نوامبر برای DOGE!

پیش‌بینی قیمت اواسط نوامبر برای DOGE

لینک کوتاه کپی شد

Dogecoin در حال حاضر در سطح 0.07 دلار معامله می شود و در معاملات 24 ساعته روزانه نزدیک به 7٪ افزایش یافت. DOGE پس از نزدیک به دو ماه شاهد یک جهش در نمودارها بود زیرا توکن همچنان در روند نزولی قرار داشت. با این حال، اکنون که DOGE نسبت به ماه گذشته نزدیک به 25 درصد رشد کرده است، آیا صعود را تجربه خواهد کرد؟ در این مقاله، پیش‌بینی قیمت Dogecoin برای اواسط نوامبر 2023 را برجسته خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت اواسط نوامبر برای Dogecoin (DOGE)

دوج کوین یکی از دارایی های کم عملکرد در سال 2023 است زیرا از ژانویه تا اکتبر با رکودچشمگری روبرو شد. شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره ای و پیش بینی قیمت Changelly تصویر نزولی را برای DOGE در اواسط نوامبر 2023 ترسیم کرده است. طبق پیش بینی قیمت، Dogecoin در هفته آینده در وضعیت قرمز باقی می ماند و در روزهای آینده 5 درصد دیگر سقوط می کند.

پیش بینی قیمت نشان می دهد که Dogecoin می تواند در اواسط نوامبر 2023 به سطح 0.067 دلار سقوط کند. این کاهش نزدیک به 4.25٪ از قیمت فعلی آن 0.075 دلار است. بنابراین، توصیه می شود در حال حاضر موقعیتی را برای ورود به DOGE انتخاب نکنید. ارز پیشرو میم در نمودارهای این هفته بیشتر از دست دادن دارد.

درگیری در خاورمیانه همچنین یکی از دلایل اصلی برای باقی ماندن بازارهای ارزهای دیجیتال در منطقه قرمز است. اگر درگیری اسرائیل و فلسطین بیشتر شود، بازارهای جهانی سهام و ارزهای دیجیتال می توانند حمام خون را تجربه کنند. به دلیل عوامل نگران کننده جهانی، توصیه می شود قبل از گرفتن موقعیت ورود به Dogecoin در حال حاضر تحقیقات کاملی انجام دهید.

در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.075 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روزانه بیش از 6 درصد رشد داشت. با این حال، DOGE نزدیک به 90 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار که در می 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی