|

گزارش بورسی

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات امروز چهارشنبه 6 اسفند 99

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 چقدر شد؟ هر برگ سهام عدالت 500 هزار تومانی چقدر قیمت دارد؟ در چهارمین روز معاملاتی هفته ارزش سبد سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۳۴ تومان رسید و نسبت به دیروز ۰.۰۷ درصد افزایش داشت، همچنین دارایکم بعد از چندروز متوالی منفی، امروز سبز پوش شد.

به گزارش نبض بورس شاخص کل بورس روز گذشته سه شنبه ۵ اسفند ماه ۹۹ در ادامه روند کاهشی خود در هشتمین روز متوالی منفی شد و با ۲۷۱۹ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۹۹۷ واحد نزول، تا رقم ۴۳۵ هزار و ۹۶ واحد کاهش یافت.

«فارس»، «شستا»، «خودرو»، «رمپنا»» وبملت» نماد‌هایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند و «فولاد» و «فملی» نماد‌هایی با اثر مثبت بر شاخص بورس بودند. «فملی»، «شستا» «فولاد»، «شتران» چهار نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات امروز 6 اسفند چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۳۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۰۷ درصد معادل ۵ هزار و ۹۶۰ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۷۶۰ تومان رسیده است.

thm_250_30742_879

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی