|

گلزنی شجاع خلیل زاده به الوکره +عکس

گلزنی شجاع خلیل زاده به الوکره . تیم فوتبال الریان در شب گلزنی خلیل‌زاده ۲۵ امتیازی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شجاع خلیل‌زاده با وجود اینکه یک مدافع است، اما دو بازی است در الریان مثل یک مهاجم در محوطه جریمه حریفان حاضر می‌شود و گل‌های تماشایی می‌زند تا تیمش هم با گل‌های او نتیجه بگیرد. بازیکن سابق پرسپولیس که تبدیل به یکی از نفرات اصلی تیمش شده، برخلاف دو دیدار اخیرشان که مدافع راست یا چپ بود، امشب مقابل الوکره در پست تخصصی خود در دفاع میانی به کار گرفته شد و در دیداری که تیمش گلی دریافت نکرد، یک گل زیبا در لحظات پایانی به ثمر رساند.

01564146

در دیدار آغازین هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان که برای هفتمین بار در این فصل شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷ دیشب در ورزشگاه سحیم بن حمد به مصاف الوکره رده دهمی رفت. 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول رو به پایان بود، الریان در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال عبدالعزیز حاتم از جناح چپ و تاثیرگذاری فرانک کوم، گل اول یاران خلیل ‌زاده مقابل الوکره را به همراه داشت. الریان در دقیقه ۶۲ روی پاس بلند گابریل مرکادو از زمین خودی به پشت مدافعان الوکره و ضربه چیپ یوهان بولی گل دوم را به ثمر رساند تا در آستانه برتری در این مسابقه خارج از خانه قرار بگیرد.

01564149

شجاع در بازی هفته هشتم فصل گذشته با این ضربه سر توپ را دفع کرد، پایه‌گذار ضد حمله پرسپولیس شد و با فرار تند و تیز تا محوطه جریمه شاهین بوشهر گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. ملی ‌پوش ایرانی الریان هفته گذشته نیز یک گل زیبا با ضربه قیچی برگردان در بازی حساس تیمش مقابل قطر اس. سی به ثمر رساند و امشب توانست برای دومین دیدار پیاپی گلزنی کند.

تیم فوتبال الریان در شب گلزنی خلیل‌زاده ۲۵ امتیازی شد و با صعود دو پله‌ای در جدول لیگ ستارگان قطر، موقتا در جایگاه سوم ایستاد و پایین‌تر از السد و الدحیل قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی