|

بادامکی:انتظارات را پایین بیاورید

بادامکی گفت:شهر خودرو امسال با این همه تغییرات در کادرفنی و بازیکنان مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه باشد، نمی شود.بادامکی:

لینک کوتاه کپی شد

حسین بادامکی در خصوص اینکه آیا مسئولان سازمان لیگ در مورد تاریخ نقل و انتقالات لیگ برتر برای نیم‌فصل دوم با این باشگاه صحبت کرده‌اند یا خیر، اظهار داشت: ما فقط تا پایان هفته پانزدهم از برنامه اطلاعات داریم و تصور می‌کنم تعطیلات نیم‌فصل به تعطیلات نوروز منتقل شود. 

وی افزود: نمی‌دانم برنامه سازمان لیگ برای زمان نقل و انتقالات چیست اما حتما باید آنها راهکاری داشته باشند تا باشگاه‌ها بتوانند از بازیکنان استفاده کنند. در این بین نه باشگاه‌ها باید ضرر کنند و نه بازیکنان. 

مدیر تیم شهرخودرو تأکید کرد: ممکن است یک بازیکن در تیمش بازی نکند و بخواهد نیم‌فصل از جمع آنها جدا شود. طبیعتا نقل و انتقالات به تأخیر بیفتد باشگاه هم ضرر خواهد کرد. فکر می‌کنم اگر این امکان وجود داشته باشد که بعد از هفته پانزدهم نقل و انتقالات آغاز شود و تیم‌ها در حین مسابقات قبل از تعطیلات بتوانند بازیکن بگیرند مشکلی به وجود نیاید. 

وی در خصوص اینکه آیا فاضلی به تمرینات شهر خودرو اضافه شده یا خیر، عنوان کرد: فاضلی هنوز به تمرینات ما اضافه نشده چون برایش مشکلی پیش آمده که با آقای رحمتی در میان گذاشته و به همین دلیل به مشهد سفر نکرده است اما تصور می‌کنم با حل مشکل شخصی، وی به زودی به تیم ما اضافه شود. 

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو با تأئید جدایی امید روانخواه از کادرفنی این تیم در خصوص بازی آینده مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی فوق‌العاده سختی داریم چون سپاهان یکی از تیم‌های خوب و قدر مسابقات محسوب می‌شود. البته ما هم با بردی که مقابل نساجی کسب کردیم، روحیه خوبی به دست آوردیم و ان‌شاءالله برای کسب امتیاز وارد مسابقه خواهیم شد. 

بادامکی در پاسخ به این سؤال که با توجه به تغییر گسترده در شهر خودرو مدیران این باشگاه چه خواسته‌ای از رحمتی دارند عنوان کرد: هر تیمی دوست دارد بهترین نتیجه را بگیرد. تغییر و تحولات امسال چه در کادرفنی و چه در بازیکنان ما زیاد صورت گرفته و فراموش نکنید تیمی که در دو سال اخیر نتیجه گرفت، محصول حضور چندین سال بازیکنان در کنار یکدیگر بود و باعث شد آنان هماهنگ شوند و ثمره این اتفاق هم عملکرد خوب شهر خودرو در دو سه فصل اخیر بود. 

وی خاطرنشان کرد: از روزی که رحمتی هدایت شهر خودرو را برعهده گرفته او یک تیم جدید ساخته و اینکه توقع داشته باشیم شهر خودروی امسال با این همه تغییرات در کادرفنی و بازیکنان مدعی قهرمانی باشد یا کسب سهمیه کند توقع زیادی است، البته تلاش بازیکنان ما این است که نتایج خوبی کسب کنیم و بهترین رتبه را برای هواداران به دست بیاوریم. اما از آن سو هم هواداران باید بدانند این تیم تازه شکل گرفته و مطمئنا اگر به ثبات برسد و در فصول آینده با حفظ اسکلت چند مهره خوب جذب کند می‌تواند خود را به صورت مدعی نشان بدهد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی این باشگاه حل شده یا خیر،‌عنوان کرد: همه باشگاه‌ها دچار مشکلات هستند. به جز یکی دو تیم به خصوص همه باشگاه‌ها درگیر مسائل مالی هستند به خصوص ما که یک باشگاه شخصی هستیم و کارمان سخت‌تر است، اما همه در حال تلاش هستند که کمترین مشکلات را داشته باشیم. خوشبختانه با اسپانسر جدیدی هم که به تیم ما اضافه شده تلاش می‌کنیم تا شرایط نسبت به هفته‌های گذشته بهتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: دوست دارم در پایان مصاحبه برای سه پیشکسوت فوتبال ایران آقایان مهاجرانی، میناوند و انصاریان آرزوی سلامتی کنم و امیدوار هستم بیماری کرونا هر چه سریع‌تر از کشور ما خارج شود تا همه مردم ما از نگرانی بیرون بیایند.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی