|

جنجالی ترین اتفاق ممکن در بازی استقلال و سپاهان؛ درگیری فیزیکی!

مدیر روابط عمومی سپاهان به دلیل ایجاد حواشی در جایگاه خبرنگاران، با مسئولان برگزاری استادیوم آزادی درگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر ۲ تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان پیش از شروع بازی در استادیوم آزادی حاضر شد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

همچنین وریا غفوری و محمدرضا آزادی که در لیست مجیدی برای این بازی حضور نداشتند به ورزشگاه آزادی آمدند. عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال هم که این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا به شرایط مسابقه برگردد، مصاف استقلال و سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.

پیش از شروع بازی، مسعود ریگی هافبک تیم فوتبال سپاهان، به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی این تیم خوش و بش کرد.

محمدحسین مرادمند در جریان بازی دچار مصدومیتی از ناحیه سر شد و این مساله باعث شد سر او باندپیچی شود.

بیژن حیدری در جریان بازی به علت شکل درگیرانه مسابقه، مجبور شد در دقایق مختلف بازی سوت خود را به صدا دربیاورد و این مساله باعث شد تا هم استقلالی‌ها و هم سپاهانی‌ها نسبت به برخی تصمیم‌های داوری اعتراض کنند.

در اواسط نیمه اول این دیدار، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به علت پر بودن جایگاه ویژه استادیوم، می‌خواست وارد جایگاه خبرنگاران شود اما مسئولان حاضر در جایگاه خبرنگاران به علت نبودن اسم او در لیست سازمان لیگ، مانع حضور او در جایگاه شدند. این مساله باعث اعتراض او شد و در ادامه میان او و مسئولان استادیوم آزادی درگیری شکل گرفت. در پایان با حضور یگان ویژه استادیوم آزادی، درگیری میان مدیر روابط عمومی سپاهان و مسئولان استادیوم پایان یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی