|

شایعه هم تیمی شدن مسی و رونالدو جدی شد!

پارسی ها در حال بررسی شرایط جذب کریستیانو رونالدو هستند.

لینک کوتاه کپی شد

رونالدو پس از 12 سال دوری تابستان گذشته بار دیگر به اولدترافورد برگشت اما این بازگشت مطابق انتظار این بازیکن و مدیران یونایتد پیش نرفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری انتظار داشتند که حضور این بازیکن 37 ساله در ترکیب شیاطین سرخ آنها را به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند اما این اتفاق رخ نداد تا شرایط برای او در اولدترافورد دشوار شود. 

همین موضوع باعث شده که رونالدو و مدیران یونایتد هر دو به فکر جدایی در پایان فصل باشند و حالا سایت خبری 90 مین مدعی شده که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن پرتغالی در انتهای فصل هستند. 

این سایت مدعی شده که ژرژ مندس، مدیربرنامه رونالدو، در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلف در سراسر اروپاست و در این میان صحبت‌هایی را نیز با مدیران پاری سن ژرمن انجام داده و موفق شده توجه آنها را جلب کند. 

پاری سن ژرمن امید زیادی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه و ادامه حضور این ستاره فرانسوی در پارک دو پرنس ندارد و به همین دلیل امیدوار است که بتواند رونالدو را جایگزین او در کنار نیمار و لیونل مسی در خط حمله تیمش کند. 

منابع نزدیک به پی اس جی به 90 مین گفته‌اند که مالکان قطری باشگاه پاری سن ژرمن امیدوار هستند که در آستانه جام جهانی 2022 که در این کشور برگزار می‌شود بازیکنان بزرگی را جذب کنند تا حمایت بیشتری را برای کشورشان فراهم کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی