|

طباطبایی: این بازی به نوعی می‌تواند تعیین کننده قهرمان باشد

طباطبایی اعتقاد دارد که اگر استقلال دربی را ببرد هشتاد درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص اینکه این دربی از حساسیت‌های بیشتری برخوردار است گفت: دربی میان استقلال و پرسپولیس همیشه حساس بوده و هست و این یک مسئله کاملا طبیعی است. به خاطر داشتن هواداران و طرفداران بیشمار این دو تیم، دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد؛ اما این فصل این دربی ویژگی خاص دیگری را هم دارد که هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند که استقلال شرایط بهتری دارد و این بازی به نوعی می‌تواند تعیین کننده قهرمان باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ طباطبایی در خصوص اینکه این مسابقه کیفیت بالایی خواهد داشت یا خیر اظهار داشت: در این که بازی میان این دوتیم کیفیت مطلوبی را داشته باشد یا خیر کمی جای بحث دارد؛ چراکه حساسیت‌ها شاید باعث شود کیفیت لازم را نداشته باشد. قطعا استراتژی‌ای که بازیکنان و مربیان هردوتیم می‌خواهند تعریف کنند برای خودشان متفاوت خواهد بود. تیمی مانند استقلال که 6 امتیاز جلوتر است شاید خیلی خودش را به آب و آتش نزند که 3 امتیاز را بگیرد اما اگر این اتفاق رقم بخورد قطعا خود را از باقی تیم‌ها جدا کرده و 70-80 درصد راه قهرمانی‌اش را رفته است. هردو تیم برنامه خودشان را دارند و هر مربی که بتواند در طول 90 دققیه استراتژی های خود را اجرا کند قطعا می‌تواند موفق تر عمل کند.و در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت: تا کنون هیچ زمانی فوتبال را پیش بینی نکرده‌ام و اینکه این دربی برنده داشته باشد یا خیر را نمی‌‌توانم بگویم چراکه این شهرآورد حساسیت بالایی دارد. چه از بعد فنی و چه از بعد نتیجه‌گیری فکر می‌کنم بازی غیرقابل پیش بینی است. گاهی اشتباهات نتیجه را تغییر می‌دهد و تیمی که در این مسابقه اشتباهات کمتری داشته باشد نتیجه مطلوب تری خواهد گرفت.

گلر سابق استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی و حواشی اعتراضات به نداشتن کیفیت مطلوب این تیم و 22 هفته بدون شکست افزود: کیفیت بازی یک مقوله است و نتیجه مقوله دیگری است. شما اگر کیفیت را داشته باشی و نتیجه نگیری که آن کیفیت هم به چشم نمی‌آید. اگر کیفیت بازی خوب باشد و نتیجه هم بگیری بهتر است.

او ادامه داد: چیزی که در فوتبال به یاد می‌ماند نتیجه مسابقات است و استقلال از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده‌است. حالا کیفیت بازی‌اش هم نسبت به هفته‌های قبل خیلی بهتر هم شده است. امیدوارم بتواند این نتیجه گیری را ادامه بدهد و آخر فصل جام را بالای سر ببرد و قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

طباطبایی در واکنش به خرید بازیکنان جدید استقلال و تاثیر در روند اخیر این تیم افزود: قطعا بی‌تاثیر نبوده است و بالاخره بازیکنانی که به استقلال اضافه شده‌اند بازیکنان بی‌کیفیتی نبوده‌اند و خیلی خوب عمل کرده‌اند.

او در پایان در واکنش به آمدن مدافع جوان تیم ملی، صالح حردانی و کمرنگ شدن وریا غفوری عنوان کرد: بالاخره مربی تصمیمی که می‌گیرد به نفع تیم است و تصمیم شخصی نخواهد بود. از بازیکنان سعی می‌کند به بهترین نحو و شرایط ممکن از آنها استفاده کند. حتما این موضوعات را در نظر می‌گیرد و تصمیماتش به نفع تیم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی