|

ستاره ای که ژاوی را شگفت زده کرد!

اعضای کادر فنی بارسلونا بعد از اولین هفته تمرینات پیش فصل، تحت تاثیر آمادگی عجیب فرانک کسیه قرار گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

از چند ماه قبل مشخص شد که فرانک کسیه، ستاره ساحل عاجی و جنگنده میلان تمایلی به ماندن در این باشگاه بعد از اتمام قرارداد ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در فصل گذشته نمایش درخشانی با لباس روسونری داشته و در نهایت عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را بعد از یک دهه کسب کرد. اما مذاکرات بین طرفین برای تمدید قرارداد نتیجه نداد و در نهایت فرانک کسیه با قراردادی آزاد به بارسلونا ملحق شد. تمرینات پیش این فصل این تیم زیر نظر ژاوی آغاز شده و این هافبک انرژیک موفق به جلب رضایت کادر فنی شده است.

نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد اگرچه هنوز برای نتیجه گیری زود است، اما به نظر می رسد این احساس در میان کادر فنی بارسلونا وجود دارد که توافق با فرانک کسیه تصمیم درستی بوده و خرید این بازیکن تنها به دلیل آزاد بودن او نبوده است. یکی از اعضای کادر فنی به نشریه اسپورت اعلام کرد عملکرد فرانک کسیه در تمرینات مثبت بوده و همه ارکان باشگاه را شگفت زده کرده است.

البته هیچ تردیدی در مورد قدرت بدنی او وجود نداشت، اما فرانک کسیه در کنترل توپ و سایر جنبه های فنی یک بازیکن نیز موفق ظاهر شده و می تواند به بازیکنی چند پسته برای بلوگرانا تبدیل شود. به نظر می رسید جای بازیکنی با مختصات بازی این هافبک ساحل عاجی در رختکن بارسلونا خالی بود و با ادامه این روند، فرانک کسیه احتمالا به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار در رختکن بلوگرانا تبدیل خواهد شد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی