|

دردسر شیرین ساپینتو برای خط حمله استقلال

ریکاردو ساپینتو چه برنامه‌ای برای خط حمله تیمش جلوی سپاهان دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به علاقه سرمربی استقلال به فوتبال هجومی، او ابزار کافی برای پیاده کردن سبک بازی موردنظرش را دارد و ترافیک خط حمله استقلال می‌تواند یک توفیق اجباری برای او محسوب شود منتهی از آنجایی که ساپینتو نمی‌تواند از همه مهاجمانش در ترکیب اصلی استفاده کند، باید دید او با چه سیستمی از سپاهان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ با فرض اینکه رضا میرزایی، جای صالح حردانی مصدوم را در سمت راست خط دفاعی خواهد گرفت و کاوه رضایی هم به دیدار با سپاهان نخواهد رسید(طبق ادعای خبرورزشی)، سجاد شهباززاده، کوین یامگا، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و پیمان بابایی نفراتی هستند که قابلیت بازی در خط حمله استقلال را دارند.

از این جمع، یامگا می‌تواند در پستی به جز مهاجم نوک هم بازی کند و حالا همه منتظرند ببینند که در حضور این همه مهاجم مدعی بازی در ترکیب ثابت، ساپینتو لیگ را با کدام یک از مهاجمانش شروع خواهد کرد.

این وسط محمد محبی هم می‌تواند یکی دیگر از مهره‌های هجومی استقلال باشد البته به شرط اینکه او از فردا در تمرینات تیمش حاضر شود و آنقدر آماده باشد که ساپینتو ترجیح دهد او را جلوی سپاهان به میدان بفرستد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی