|

ستاره هلندی بارسلونا در آستانه انتقال به سری آ ایتالیا

باشگاه یوونتوس به زودی از دو خرید جدید خودش رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که خروج ممفیس دپای بال هلندی تیم فوتبال بارسلونا برای پیوستن به یوونتوس قطعی است و با توافق کامل صورت گرفته میان دو باشگاه، انتظار می‌رود که انتقال این بازیکن به تورین تا پایان امروز (شنبه) جنبه رسمی پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ اسپورت نوشته است که وکلای ممفیس در حال بررسی آخرین جزئیات مربوط به فسخ قراردا د او با بارسلونا هستند و به محض انجام شدن این مراحل او با پروازی اختصاصی خودش را به تورین می‌رساند و قراردادش با یوونتوس را امضا خواهد کرد.

دپای اما تنها یکی از خریدهای قریب الوقوع یوونتوس است چرا که طبق اعلام سایت گل این باشگاه با میکله بساجو هافبک مستعد تیم جنوا نیز به توافق رسیده است. یوونتوس در حالی در شرف جذب این بازیکن 20 ساله قرار دارد که اخیراً دو بازیکن جوان دیگر جنوا، آندره‌آ کامبیاسو و نیکولو روولا را هم به خدمت گرفته است. گل نوشته است که یووه بساجو را به صورت قرضی با بند خرید اختیاری به خدمت خواهد گرفت اما احتمالاً او یا به تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه فرستاده می‌شود.

خبر دیگر از یوونتوس اینکه این تیم برای بازی دومش در فصل جدید سری A که در خانه سامپدوریا است، کاپیتان خود لئوناردو بونوچی را به دلیل مصدومیت احتمالاً در اختیار نخواهد داشت. این مدافع 35 ساله در نخستین بازی رسمی یوونتوس در فصل جدید در کنار گلیسون برمر مدافع جدید تیمش مرکز خط میانی را پوششش دادند اما مصدومیتش که در نتیجه کشیدگی عضلانی در جریان بازی هفته نخست برابر ساسوسو لود، او را از بازی دوم محروم می‌کند. بونوچی سومین مصدوم یوونتوس در فصل جدرید پس از پل پوگبا و آنخلی دی‌‌ماریا محسوب می‌شود. به این ترتیب آلگری برای پوشش قلب خط دفاعی یوونتوس برابر سامپدوریا باید از فدریکو گاتی یا دانیله روگانی استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی