|

روز و ساعت برگزاری دربی 99

دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز 29 آذر 1401 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

دربی آذر 1401 میان پرسپولیس و استقلال از حساسیت ویژه ای برخوردار است. دربی در روز 29 آذر در ورزشگاه آزادی و بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ دربی پایتخت که هر ساله بین استقلال و پرسپولیس، دو تیم اصیل و قدیمی ایران برگزار می‌شود تقریبا مهمترین رقابت فوتبالی ایران است.

دو تیم به عنوان پرطرفدارترین تیم‌های ایران سال‌ها است رقابت سنتی و خاصی دارند. برای اطلاع از تاریخ بازی پرسپولیس استقلال 1401 با ما همراه باشید.

تاریخ دربی پرسپولیس و استقلال در آذر 1401

بنابر اعلام سازمان لیگ تاریخ برگزاری دربی تهران 1401 روز سه‌شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه آزادی خواهد شد.

ساعت بازی دربی پرسپولیس و استقلال

دربی پرسپولیس و استقلال قرار است از ساعت 17:30 دقیقه برگزارشود.

این در حالی است که هر و تیم استقلال و پرسپولیس به دنبال تغییر ساعت بازی هستند.

داور احتمالی دربی 

بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال خداداد افشاریان و دوستانش در کمیته داوران روی نام امیر عرب براقی به اجماع رسیدند و قرار است این داور جدال روز سه شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس را سوت بزند.

امیر عرب براقی جدا از اینکه در یازده هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر پرکار ترین داور بوده و بازی های حساسی را سوت زده، نمرات خوبی را نیز از ناظران داوری گرفته و به همین خاطر از سوی کمیته داوران به عنوان داور دربی برگزیده شده است. از بازی های حساسی که او در یازده هفته سپری شده از مسابقات سوت زد مصاف گل گهر – استقلال در استادیوم اختصاصی گل گهر بود. او در این بازی و در ثانیه های پایانی به دنبال خطای صورت گرفته به روی صالح حردانی به سود استقلال پنالتی اعلام کرد که بازبینی تصاویر نشان داد، تصمیم او کاملا درست بود. هم چنین دو تیم سپاهان و پرسپولیس با سوت امیر عرب براقی در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی هم با تصمیمات های خوب این داور همراه بود.

امیر عرب براقی که گزینش شده آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا است امسال بار دیگر به لیست داوران بین المللی فوتبال ایران برگشته و بدون شک با قضاوت دراین بازی می تواند، گام بزرگی به سوی قضاوت در بازی های بین المللی بردارد و جا پای علیرضا فغانی بگذارد. جالب اینکه او با علیرضا فغانی نسبت فامیلی دارد و زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان بود از این داور به عنوان علیرضا فغانی آینده فوتبال ایران یاد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی