|

آخرین وضعیت سعید صادقی در پرسپولیس

وینگر بازی‌ساز پرسپولیس پس از رفع مصدومیت در مسیر بازگشت به ترکیب اصلی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

سرشناس‌ترین غایب پرسپولیس در 4 مسابقه اخیر سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ برتر و جام حذفی، بمب تابستانه پرسپولیس بوده است؛ سعید صادقی.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ بازیکنی که تحت بیشترین توجهات ممکن و در یک فضای رقابتی بین استقلال و پرسپولیس، تصمیم گرفت تا در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور پیدا کند و به یکی از عناصر کلیدی ترکیب پرسپولیس هم تبدیل شد. صادقی با وجود اعتماد گل‌محمدی، به جز 2 گل و یک پاس گل در نیم‌فصل نخست نتوانست آمار ویژه‌ای از خود به‌ثبت برساند اما با این وجود نقش نامحسوسی در ترکیب پرسپولیس داشت. وینگر سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی دچار آسیب‌دیدگی شد که در آخرین حضورش در ترکیب پرسپولیس توانست در دیدار با نساجی گل‌سازی کند و اولین پاس گل خود در دوران حضورش در پرسپولیس را به‌ثبت رساند. یحیی گل‌محمدی که برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده از سرعت بالای سعید صادقی و مهدی ترابی در نقش 2 وینگر اصلی تیمش داشت، باتوجه به مصدومیت صادقی نتوانست برنامه خود را عملیاتی کند و نتایج پرسپولیس نشان می‌دهد که غیبت صادقی نقش پررنگی در ناکامی سرخ‌پوشان پایتخت داشته است.

4 بازی و یک برد؛ «سعید» زودتر برگرد!

پرسپولیس هیچگاه در طول فصل جاری در فاصله 4 بازی پیاپی، یک برد به‌دست نیاورده بود اما این آمار در دوران غیبت سعید صادقی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت به‌ثبت رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی در طول 120 دقیقه رقابت با ون‌پارس اصفهان نتوانستند برنده شوند و ضربات پنالتی به کمک پرسپولیس آمد که اگر نتیجه بازی تا پایان 120 دقیقه را لحاظ کنیم، در کنار برد سرخ‌پوشان پایتخت برابر ذوب‌آهن و سپس باخت برابر فولاد و تساوی مقابل آلومینیوم مشخص می‌شود که در 4 بازی اخیر، فقط یک برد در کارنامه شاگردان گل‌محمدی به‌ثبت رسیده است. سرمربی پرسپولیس در غیاب سعید صادقی از بازیکنانی مثل محمد عمری، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر و حتی سروش رفیعی استفاده کرد اما هیچ‌کدام از این بازیکنان نتوانستند جای خالی صادقی را پر کنند و عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌شان داشته باشند.

بازگشت احتمالی «صادقی» در آبادان

سعید صادقی که آخرین‌بار در ترکیب پرسپولیس برابر نساجی حضور داشت و نتوانست حتی نیمه نخست را کامل به پایان ببرد و پیش از اتمام نیمه به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت خارج شد، حالا بعد از 4 هفته دوری از ترکیب پرسپولیس بار دیگر توانسته در شرایط مسابقه قرار بگیرد و احتمال سفر او به آبادان همراه همبازیانش چندان دور از ذهن نیست. صادقی که از هفته گذشته تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده بود، روز گذشته به تمرینات گروهی پیوست تا همه چیز آماده بازگشت وینگر باتجربه پرسپولیس به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمال یحیی گل‌محمدی از ستاره تیمش در آبادان در ترکیب اصلی بهره خواهد برد و باید منتظر حضور سعید صادقی در ترکیب 11 نفره پرسپولیس ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی