|

پرسپولیس بدون یک بازیکن ناتوان شده است!

در غیاب سعید صادقی پرسپولیس فقط صاحب یک برد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 

شاید در دقیقه 39 بازی پرسپولیس و نساجی که تابلوی تعویض بالا رفت و سعید صادقی مصدوم جای خود را به وحدت هنانوف داد، کمتر کسی پیش بینی می کرد در غیاب این بازیکن قرار است چه یحیی و تیمش چه نتایجی بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در روزها و هفته هایی که صادقی به واسطه آمار ضعیفش در ارسال پاس گل و گلزنی به عنوان بمب نقل و انتقالت تابستانی از سوی اهالی فن، کارشناسان، رسانه ها و هواداران شماتت می شد، یک مصدومیت ناخواسته در دقیقه 39 بازی با نساجی باعث شد تا حالا ارزش حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بیش از پیش مشخص شود.

پرسپولیس بدون صادقی و ترابی مشکلات زیادی دارد. جای خالی ترابی در ترکیب در روزهای محرومیت و مصدومیت کاملا مشخص است اما کمتر کسی تصور می کرد غیبت صادقی این همه به نوع و شیوه بازی تیم ضربه بزند.

این یک واقعیت است که گل محمدی هنوز نتوانسته جانشین لایقی برای صادقی پیدا کند. جدی ترین رقیبب صادقی که پیش بینی می شد در غیاب او در ترکیب قرار ببگیرد، سیامک نعمتی بود که در ادامه روند نزولی خود در لیست مازاد قرار گرفت و البته امید عالیشاه که اگرچه در بازی با ذوب آهن روی ارسال فوق العده سروش رفیعی گلزنی کرد اما در دو بازی اخیر یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در امر گلزنی و گلسازی بوده است.

از نظر آماری نیز این می توان روند نزولی پرسپولیس در غیاب صادقی را مشاهده کرد.

پرسپولیس در 3 بازی اخیر خود مقابل ذوب آهن، فولاد و آلومینوم تنها یک بار به پیروزی رسیده و از 9 امتیاز ممکن، تنها صاحب 4 امتیاز شده و در ماراتون نفس گیر صدرنشینی، 5 امتیاز حساس را از دست داده باشد.

از این رو شاید بهترین خبر برای یحیی و طرفداران پرسپولیس بازگشت سعید صادقی به آمادگی و ترکیب اصلی پرسپولیس باشد.

حال باید دید او برای بازی با صنعت نفت شریط بازی را پیدا خواهد کرد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی