|

بمب خبری برای استقلالی ها از آسیا و استراماچونی!

چند ساعت پس از برد جمعه شب استقلال مقابل آلومینیوم ظاهراً اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد
5

تحولات هفته گذشته در رأس باشگاه استقلال اعم از استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی و نپذیرفتن این استعفا از سوی اعضای هیئت مدیره، حضور طرفداران تیم مقابل وزارت ورزش و... ظاهراً با اتفاقات مثبتی همراه بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تازه ترین صحبت هایی که درباره مشکلات باشگاه استقلال انجام داد از پیگیری این موضوع و فراهم کردن مبلغی برای پرداخت بدهی باشگاه استقلال خبر داد. در همین ارتباط با برخی از مقامات بلند پایه باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام دادیم که این افراد با اشاره به اوضاع فعلی ترجیح دادند صحبتی با رسانه ها نداشته باشند. اما اطلاعاتی در این باره به دستمان رسید که حاکی از نتایج مثبت تحولات یک هفته اخیر در زمینه بازگشت دوباره استقلال به آسیاست.

بدهی‌ها را تسویه می کنیم

یکی از مقامات مسئول در باشگاه استقلال در همین ارتباط به خبر ورزشی گفت: «با اینکه صحبت از اضافه شدن اعضای جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده فعلاً مجموعه مدیریتی باشگاه با همین نفرات به کارش ادامه می دهد. ضمن اینکه ما در تلاش شبانه روزی هستیم تا موضوع پرداخت بدهی به استراماچونی، پادوانی و احمد موسوی به زودی برطرف شود».

استقلال از آسیا حذف نمی‌شود؛ پول استراماچونی تا دوشنبه می‌رسد/ مجموع بدهی به پادوانی و موسوی ۱۰ میلیارد هم نیست؛ پرداخت می کنیم

دوشنبه ۲۱ فروردین؛ روز بزرگ باشگاه استقلال

یک فرد نزدیک دیگر به اتاق مدیریت باشگاه استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «قرار است فتح‌الله‌زاده تا روز دوشنبه بخش عمده‌ای از مبلغ مورد نیاز برای پرداخت بدهی استراماچونی را تامین و آن را به حساب باشگاه واریز کند. این احتمال نیز وجود دارد که این مبلغ به شکل مستقیم به حسابی که از سوی فیفا برای پرداخت پول استراماچونی به باشگاه استقلال معرفی شده واریز شود».

مدیر استقلالی: خبرهای خوبی در راه است

شنیده ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز در این زمینه در حال کمک به باشگاه استقلال هستند. علاوه بر این یک فرد مطلع و آگاه دیگر در باشگاه استقلال در همین ارتباط به خبرورزشی گفت: «موضوع اصلی این روزهای کادر مدیریتی باشگاه استقلال تهیه پول استراماچونی است که اخبار خوبی در این باره از شخص مدیرعامل به دست مان رسیده است».

استقلال از آسیا حذف نمی‌شود؛ پول استراماچونی تا دوشنبه می‌رسد/ مجموع بدهی به پادوانی و موسوی ۱۰ میلیارد هم نیست؛ پرداخت می کنیم

طلب پادوانی و موسوی دغدغه اصلی استقلال نیست

این فرد مسئول همچنین در پاسخ به سئوال خبر ورزشی که در صورت تسویه بدهی به استراماچونی بدهی دو طلبکار دیگر چه می شود، درباره مبلغ بدهی استقلال به پادوانی و سید احمد موسوی گفت: «مجموع طلب این دو نفر شاید به ۱۰ میلیارد تومان هم نرسد. به همین خاطر دغدغه ای بابت پرداخت آن و گرفتن مجوز حرفه ای برای حضور تیم در رقابت های بعدی لیگ قهرمانان آسیا نداریم. فعلاً در دغدغه اصلی ما، پول استراماچونی است که مبلغش بالاست».

با توجه به جمیع صحبت های افراد بلندپایه و مسئول در باشگاه استقلال همچنین حمایت قاطع وزیر ورزش از باشگاه استقلال که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشورمان و نماینده مستقیم ایران در لیگ بعدی قهرمانان آسیا است به نظر می رسد که در روزهای آتی اخبار تازه‌ای در زمینه حضور استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا رسانه ای بشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی