|

اولین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در سال 1403 + جزئیات کامل

ایران خودرو در نخستین طرح فروش فوق العاده وانت آریسان 2 را در دسترس متقاضیان قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

متقاضیان وانت آریسان 2 از امروز (20 فروردین 1403) تا زمان تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو نسبت خریداری این خودروی تجاری سبک اقدام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ آن طور که اطلایه منتشر شده توسط آبی های جاده مخصوص نشان می دهد قیمت کارخانه ای وانت آریسان 2 در این طرح فروش حدود 414 میلیون تومان است.

مدیران فروش ایران خودرو تعهد داده اند تا این خودرو را طی 90 روزه کاری به خریداران تحویل دهند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است وانت آریسان 2 در این طرح فروش با رنگ سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره متالیک در دسترس متقاضیان باشد.

فروش فوق العاده وانت آریسان 2 اولین طرح فروش ایران خودرو در سال جاری محسوب می شود.

ایران خودرویی ها در اطلاعیه خود تاکید کرده اند که وانت آریسان 2 که در این طرح فروش عرضه خواهد شد استانداردهای 85 گانه جدید را پاس خواهد کرد.

پیش تر خودروسازی سایپا به دنبال این بود تا اولین طرح فروش خودرو را به عنوان طرح فروش عید فطر روز گذشته (یکشنبه، 19 فروردین 1403) آغاز کند اما این طرح فروش ویژه عید فطر به دلایل استارت نخورد.

نارنجی های جاده مخصوص در اطلاعیه خود اعلام کردند برخی مشکلات سیستمی مانع برگزاری طرح فروش عید فطر شده است.

باید منتظر ماند و دید طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسانذ 2 چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد، آیا این طرح فروش نهایی می شود یا اینکه به سرنوشتی مانند طرح فروش سایپا دچار خواهد شد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی